לימודים בתת תנאים

מאות תלמידות ישבתו: "גשמים דולפים לכיתות, אין חימום"

הורים לתלמידות בבית הספר "בית יעקב" בגבעת שאול מאיימים להשבית את הלימודים בשל ליקויים חמורים בתברואה. "כיתות רבות דולפות, השירותים מוצפים במים". העירייה: פועלים בנושא (חרדים)

חיים אבני | כיכר השבת |
אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

בית הספר החרדי מאיים להשבית את הלימודים: מאות הורי התלמידות בבית הספר "בית יעקב" בגבעת שאול בירושלים קיבלו היום (חמישי) מוועד ההורים של בית הספר מכתב בו הם מודיעים כי ישביתו את הלימודים ביום שלישי הקרוב, זאת בעקבות תנאי תברואה קשים שאינם מטופלים על ידי עיריית ירושלים.

במכתב שנשלח להורים נאמר: "כידוע לכולנו, מצב התחזוקה בבית הספר בכי רע. ברזים מקולקלים, קולרים לא תקינים, חלונות שבורים, מבנים ניידים ללא מיזוג ועוד כהנה וכהנה מפגעים המסכנים את שלומן ובריאותן של בנותינו... בכל ימות השנה המצב גרוע מאוד, אך עתה בימות הגשמים פי כמה וכמה".

במכתב מגוללים ההורים את התנאים הקשים והבלתי נסבלים: "ישנן כיתות מנ"ד חדשות שאין להן הגנה מינימלית מהגשם ביציאה לשירותים, הברזיות בחצר, והן נאלצות ליטול ידיים תחת הגשם השוטף, כיתות רבות דולפות, ישנם חורים בתקרה עם מים מטפטפים על השולחנות, מים המציפים את הכיתות מתחת למרצפות, כיתות לא מחוממות, שירותים מוצפים במים שאי אפשר לגשת אליהם, חלונות שבורים, דלתות שאי אפשר לסגור כדי לאטום את הכיתה מקור".

לדברי ועד ההורים "הנהלת בית הספר עשתה כל שביכולתה, וכבר חודשים רבים פונה לעירייה שוב ושוב אך לא זכתה לפתרון", בעקבות כך הודיעו ההורים כי "במצב הנוכחי לא ניתן לקיים את הלימודים בבית הספר בשל דאגה לשלום הילדות ובריאותן, לכן באם התקלות לא יטופלו מיידית עד יום שני הקרוב, נאלץ להשבית את הלימודים ביום שלישי כ' בכסלו ולנקוט בכל האמצעים העומדים לרשותינו".

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "העירייה פועלת באמצעות אגף מנח"ח להיענות למצוקה הקיימת במתחם בית הספר בשל בעיות תשתית בפרט בחורף. חלק מהדרישות יטופלו כבר בימים אלה כמו נזילות במנ"דים, איטום, בטיחות וחשמל. אגף מנח"ח מקיים שיח עם הנהלת בית הספר כדי למנוע השבתת לימודים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר