אתה תאהב את הסקר הזה: מי ישן יותר גברים או נשים?

סקר שעקב אחר הרגלי השינה של כמעט מליון איש מרחבי העולם, קבע באיזה מדינות ישנים הכי הרבה, באילו מקדימים לקום ובאילו מאחרים לישון, ואחת ולתמיד, מי ישן יותר, גברים או נשים? (Men)

כמה אתה ישן!!!!!????? (צילום: שאטרסטוק)

דו"ח לניתוח הרגלי שינה שערך צוות היישום - Sleep Cycle - והתבסס על נתונים של כ-941,300 משתמשים בטווח גילאים של 18-55 מ -50 מדינות שונות, פרסם בין היתר את הנתון הבא: "גברים מתעוררים שמחים יותר מנשים". מה שנראה לכאורה כעוד חיזוק לטענה הנצחית של הנשים לפיה הן ישנות פחות מגברים הופך למפתיע עוד יותר כשמתברר, עפ"י הדוח כי בכל העולם נשים ישנות יותר מגברים. (1:0 לטובתי, אישה).

המדינה בה הפער בין שעות השינה של גברים ונשים הוא הכי גבוה היא אינדונזיה, בה נשים ישנות בממוצע כ- 34.5 דקות יותר מגברים. בארה"ב נשים ישנות בממוצע עשרים דקות יותר מגברים, וביפן הפער הוא הזעיר ביותר כשרק 4.5 דקות מבדילים בין ממוצע שעות השינה של 2 המגדרים.

כאמור, גברים בכל העולם מתעוררים במצב רוח טוב יותר מנשים, למרות המחסור היחסי בשינה, אלא אם כן אתם חיים בקולומביה, פורטוגל או אוקראינה שם נמצא כי הגברים בשעות הבוקר פחות ידידותיים לסביבה מאשר הנשים. המדינות בהם גברים מתעוררים עם השיר הכי עליז על השפתיים הן מקסיקו, אוסטריה ושוויץ.

הנתון הבא לעומת זאת לא יכול שלא לגרום לנו לרחם על הגברים ביפן, בדרום קוריאה או בפינלנד, שם נשים מתעוררות בצב הרוח הגרוע ביותר, חוויה קשה מן הסתם.

לא מקנאים בבעל... (צילום: שאטרסטוק)

אז באיזה מדינות ישנים הכי טוב? (שנדע איפה לגור פשוט), על פי הסקר, בהולנד ובפינלנד, התושבים מבלים במיטה את פרק הזמן הממוצע הכי ארוך בעולם. בארה"ב לעומת זאת, ישנים הכי פחות, ואילו בסין, לא ישנים הרבה, אבל ישנים חזק.

סקר אחר גילה לנו באיזה מדינה יש את הילדים הכי רעים, כשתושביה הולכים לישון בשעה המאוחרת ביותר, ובאיזה מדינה התושבים הם דווקא משכימי קום. בתואר מדינת 'ציפורי הלילה' זכתה פולין, ששעת השינה הממוצעת של תושביה היא 00:25, ובתואר 'מדינת משכימי הקום' זכתה דרום אפריקה ששעת הקימה הממוצעת של תושביה אינה מאוחרת מ- 06:24 בבוקר.

התעייפתם? גם אנחנו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר