את הבעיה המטרידה הזאת אתם יכולים לפתור ברגע

פצעי אקנה הם תופעת לוואי נפוצה שבאה יחד עם צמיחת זקן, ועלולה להיות כואבת ולא אסתטית במיוחד • החדשות הטובות: במספר פעולות פשוטות אתה יכול לפתור את הבעיה הזאת לתמיד (Men)

יתכן וזה קורה לך כבר עם הפצעת הזיפים הראשונים במהלך ספירת העומר או שלושת השבועות, יתכן שרק לאחר הולדת הבן השישי, כשקיבלתם סוף סוף את האישור המיוחל מהאישה לגדל זקן, או שאולי כשהתחלת לגדל זקן כדי לחמם את הפנים שלך בחורף הזה, כך או כך אל תתפלאו אם הפנים שלך מגיבים רע לשינוי ואתה מוצא את עצמך סובל מפצעי אקנה מטרידים באזור הזקן.

תופעת הלוואי הזה יכולה להיות כואבת ובלתי אסתטית, ולמרבה הצער היא נפוצה מאד. אבל החדשות הטובות הן, שיש פתרון פשוט ומושלם לבעית הפיצעונים שלך.

"לעתים קרובות אנו רואים עלייה בתופעת האקנה ושערות חודרניות (אשר עשוית להיראות כמו בליטות אקנה) כאשר גברים מתחילים לגדל זקן או זיפים", אומר ד"ר אוון רידר, מומחה לקוסמטיקה, "הסיבות לכך הן מולטיפקטוריאלית, אבל רובם מתייחסות להיגיינה. גברים נוטים להזניח את טיפוח וניקיון הזקנים שלהם. שערות הזקן צוברות בתוכן הרבה פסולת וחיידקים שיכולים לגרום להתפתחות אקנה".

במהלך היום, שיער הזקן שלך אוסף הרבה אבק, לכלוך וחיידקים שיכולים לגרום פצעונים. אם אינך מקפיד לשטוף את זקנך הוא יהפוך לכר פורה לצמיחת פצעונים.

כדי להמנע מפצעים נגרמים מחיידקים, עליך להקפיד על שטיפה יסודית של הזקן פעם או פעמיים ביום עם תכשיר לניקוי פנים, ולהחליף את ציפת הכרית מדי כמה ימים. לא יזיק לך גם שימוש בקרם לחות, שימנע מנקבוביות העור שלך להיסתם, מה מעודד צמיחת פצעונים.

לעיתים מתרחשת תופעה של שערות חודרניות, במיוחד אצל אנשים עם שיער מתולתל, בעיקר בשלב הזקן הקצר; הגוף מתייחס אל השערות שחודרות אליו כמו אל גוף חיצוני זר, והתגובה החיסונית שלו גורמת להתפתחות בליטות אדומות שנראות כמו אקנה. פעולת פילינג בשלב ההתחלתי של צמיחת הזקן יכולה למנוע מהשערות לחדור פנימה. אם השיטות הללו לא עובדות, רופא עור תמיד יוכל לרשום לכם טיפול אנטיביוטי שיעזור לכם לטיפול באקנה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר