ללכת אחרי הזרם

השעון שיקפיץ אתכם מהמיטה עם זרם חשמלי

כל כך הרבה תכניות שלכם לא מומשו מעולם בגלל שלא הצלחתם להתגלגל בזמן מהמיטה בבוקר. ההמצאה הגאונית הבאה תיתן פתרון גאוני ואכזרי לבעיה. רמז: לא תוכלו לשים לה 'נודניק' (Men)

אין כמו להתחיל את הבוקר עם מכת חשמל... (צילום: שאטרסטוק)

במשך שנים סבלה האנושות מהפסדים קשים בקרב אבוד מראש, מול היריב האכזרי המכונה 'נודניק'. כל כך הרבה תוכניות שלכם לא מומשו מעולם בגלל שלא הצלחתם להתגלגל בזמן מהמיטה.

עד היום לא הומצא פיתרון אמיתי שיגרום לכם לקפוץ מהמיטה בבוקר. אולי המקוריים מביניכם חשבו תמיד על רעיונות מופרעים כמו שעון מעורר שיתן לכם מכות עד שתקומו, אך עד עכשיו הן נשארו בגדר הדמיון בלבד.

אז זהו, שמעכשיו זה קיים, וזה עובד: שעון מעורר שיבטיח קימה בזמן, לא משנה באיזה שעה הלכתם לישון. יותר לא תאחרו לכולל/עבודה/לימודים או מה שזה לא יהיה, כי גם אם מאד תרצו, אחרי כמה מכות חשמל רציניות, קצת תתקשו להרדם בחזרה.

מתוך יוטיוב / Alarmshock

חברת Alarmshock פיתחה המצאה הגאונית, שנותנת מענה ופיתרון לבעיה רצינית שעד כה לא נפתרה: האפשרות הפשוטה לכבות את השעון ולשקוע בחזרה בשינה עמוקה ונעימה. גם את הצלצול המטריד ביותר שהומצא עד כה, או את השעון שרוטט מתחת למיטה, אפשר פשוט לנטרל מתוך המיטה, אך לא את השעון הזה.

השעון המעורר והחדשני מוגש לכם בצורה של שעון יד, לא מורכב, ולא קשה לתפעול, אותו עליכם לענוד על היד לפני השינה. האקשן מתחיל בבוקר. זה מתחיל בצלצול תמים, כמו כל שעון מעורר אחר, אך במקרה הזה, כדי לכבות את השעון תהיו חייבים לקום מהמיטה ולהגיע לתחת העגינה של השעון שם תוכלו להסיר אותו באמצעות מתקן מיוחד.

השעון שלא יתן לכם לישון... (צילום מתוך Alarmshock / יוטיוב)

אך השעון המעורר הזה הוא למעשה גם שעון חול מלחיץ במיוחד. אם לא תקומו ותסירו אותו מידכם בתוך 2 דקות מתחילת הצלצול, הוא יתחיל לשלוח זרמים חשמליים שילכו ויתגברו ככל שהזמן יעבור. כשתהיו טעונים בחשמל מספיק כדי לשמש כממלאי מקום של המטען לנייד, באמת לא תהיה לכם ברירה אלא לקום ולפרק את המעגל החשמלי המלבב הזה.

הבשורות הרעות? המחיר שתאלצו לשלם על העינוי העצמי הזה. 420 ש"ח לשעון.

הבשורות הטובות? גם החברה עוד מתקשה לגייס את הסכום הנדרש לפיתוח השעון ולשיווק בינלאומי שלו, בינתיים יש לכם זמן לישון על זה, ואולי לחסוך קצת כסף לפתרון שישנה לכם את הבקרים

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר