6 דברים שאסור לך להגיד לאשתך

אין ספור פליטות פה שיוצאות מחוסר מחשבה גורמות לכאב לב וחיכוכים מיותרים בין בני זוג. אז נכון, נשים זה נשים זה נשים ואף פעם אי אפשר להבין אותם, אבל בינינו? האשמה לא רק בהן • 6 משפטים שאם תמנע מהם, הזוגיות שלך תראה אחרת (Men)

1. זו לא הסופגניה השלישית שלך? - ובכן, חנוכה עבר, ואיתו הסכנות לשלום הבית. אז נכון שסופגניה זה באמת דבר משמין ולעיתים גם אשתך, אבל אין דבר שיותר יפגע ויעצבן אותה מרמז עבה כ"כ לגזרה עבה. ובאופן כללי, אף אחד לא רוצה שיעקבו אחר צריכת הקיבה שלו. וטיפ קטן: נשים זה עם כזה שעושה דווקא, אז לטובתך אחי, אם תחמיא לה היא תרצה להמשיך לרצות אותך וכמה שפחות תעיר לה היא באמת תאכל פחות.

2. השמלה הזאת מזכירה את הבגד של אמא שלי - איך שלא תסתכל על זה, זה לא ישמע טוב. גם אם קשרי הכלה - חמות שלהן יוצאים דופן בחמימותם, תשאיר את המראה החיצוני מחוץ לתחום ההשוואות (כנ"ל לגבי: המרק הזה כמעט כמו של אמא שלי, אאוצ')

3. תתחדשי על הבגד, אה אופס... זה מהשבע ברכות? - באופן כללי, אם אין לך עדים והתראה מהבנק שהיא אכן קנתה השבוע בגד, ובהכללה גורפת יותר, בכל מועד שהוא לא סביב חג או חתונה משפחתית כלשהו, תמנע מלהעז לצאת בהצהרות שמעידות על חוסר ההתמצאות שלך במלתחה של אשתך. מצד שני אם היא כן קנתה ולא שמת לב… עזוב אחי, אל תנסה אפילו. מי אמר שלהתחתן זה קל?

4. זה הדג הכי טעים שאכלתי בחיי, אולי תביאי לאשתי את המתכון? - אז ככה, לך לסופר ותקנה לך איזה 10 , 20 (או שבעים) מנות חמות, כי אחרי המנה חמה שתקבל ממנה סביר להניח שארוחות לא תקבל ממנה בשבוע הקרוב. איך שלא תסתכל על זה, אף מילה במשפט הנ"ל לא היתה במקום. אז נכון שהבאנו את זה בהגזמה, אבל באופן כללי תשתדל לא להחמיא יותר מידי על אוכל בקרבת אשתך, בטח שלא בהקשר של הצעות ייעול עבורה.

עדיף לשתוק כמו דג

עדיף לשתוק כמו דג

5. כל הכבוד! רזית לא? - איך שלא תגיד את זה הסתבכת, אחי. כי אם היא לא רזתה, אז מה אתה רומז פה??? שהיא אכן צריכה להרזות? למה כל הכבוד??? אתה כ"כ תשמח במידה והיא תרזה? ואם היא אכן רזתה, אז מה אתה מתלבט בכלל? ברור שהיא רזתה!!! אל תשאל, תחמיא!

6. זה כל מה שעשית/ קנית/ הכנת עד עכשיו? - בכל הקשר שהמשפט הזה יבוא, בין אם הוא נאמר בנוגע להכנות שבת, בין אם בעבודה שהיא עושה, צורה כזאת של שאלה מזמינה מריבה בלתי נמנעת. במקום להעריך את עבודתה אתם מתקיפים בשל תיאום ציפיות לקוי. אז דבר ראשון הביעו את הערכתם ותודתכם ולאחר מכן תוכלו להסביר שציפיתם למשהו אחר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר