אנטישמיות בארה"ב

אריזונה: החנוכיה המשפחתית הושחתה והפכה לצלב קרס

אלמונים הפכו באישון ליל חנוכיית ענק שהקימו בני משפחה יהודית באריזונה - לצלב קרס. "הילדים יודעים על השואה ועל הנאצים אבל עד עכשיו הם אף פעם לא ראו צלב קרס" (עולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
(צילום: מתוך רשת ABC. תרגום: ynet)

אנטישמיות בארצות הברית: אלמונים הפכו באישון ליל חנוכיית ענק שהקימה משפחה יהודית באריזונה - לצלב קרס. התקרית שאירעה במהלך ליל חמישי, סוקרה בכלי התקשורת האמריקנים ונפתחה חקירה בנושא בניסיון לעלות על עקבות הפורעים.

על פי הדיווחים, המשפחה שחנוכייתה נפגעה היא משפחת אליס מהעיר צ'נדלר. את חנוכיית הענק שלהם הם בנו מצינורות פלסטיק שנצבעו זהב, ועשו שימוש באנרגיה סולארית. אלא שכאמור, בבוקר יום שישי, כשבני משפחת אליס הקיצו משנתם, הם גילו כי החנוכיה שלהם, סמל הניצחון היהודי, הפכה לסמלם של האנטישמים.

נעמי, אם המשפחה, התראיינה לוושינגטון פוסט ואמרה כי "אנחנו מדברים הרבה על החשיבות שבשוויון וסובלנות, בלאהוב את כולם לא משנה מה. הייתי צריכה לומר לילדים שלא כולם חושבים ככה. יש אנשים שהם לא סובלניים, שזה מה שהם עושים".

"הילדים יודעים על השואה, על הנאצים. אבל עד עכשיו הם אף פעם לא ראו צלב קרס. זו המציאות שאנו חיים בה. יש אנשים ששונאים אותנו ללא סיבה ורוצים שנפחד על סמך מי שאנחנו. זה לא משהו שאני רוצה לומר לילדים".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר