אכזרי: מלמבורגיני לגל הריסות תוך מספר דקות • צפו

טייס טיוואני חשב שיוכל להמלט מידו של החוק כשהחליט להבריח לאי למבורגיני מבלי לשלם עליה מס, אך כשעלו עליו, עלו גם על הלמבורגיני, עם בולדוזר (Men)

רחלי פרייפלד | כיכר השבת |
לפני ואחרי... (צילום: מתוך Raw Leak, יוטיוב / שאטרסטוק )

זה היה אחד הימים הפחות מוצלחים בחייו של טייס טיוואני שאל מול עיניו הכלות הפכה הלמבורגיני מורצ'ילאגו שבבעלותו לפחית מתכת מעוכה. ולא, היא דוקא לא היתה מעורבת בתאונה קלטנית, אלא תחת טיפולו המסור של בולדוזר אימתני, היא עברה תהליך הריסה מכוון וטוטאלי עד שלא נותרה בה חגורת בטיחות אחת בשלמות לרפואה.

מתוך Raw Leak/ יוטיוב

'זה עונשו של כל בדאי', היה המסר שמן הסתם הדהד עוד זמן רב אחרי שרעש המתכת הנמעכת דעך בראשו של הטייס. הסיפור העצוב הזה התחיל לפני מספר שנים, כאשר בבדיקה שגרתית גילה לתדהמתו שוטר תנועה שלוחות הרשוי של הרכב היוקרתי רשומות במחשב על שמה של פורד משפחתית פשוטה. הרכב הוחרם באופן מיידי ולאחר מכן התגלה כי הוא הוברח באופן בלתי חוקי אל האי כדי להמנע מתשלום המס הגבוה שמוטל עליו.

לאחר שנים של ערעורים הוצא אל הפועל גזר הדין האכזרי שנקבע מראש ע"י בית המשפט: הריסה מוחלטת של הלמבורגיני ששוויה עומד על לא פחות מ-300,000$ (כ- 1.2 מליון ש"ח)

המוני סקרנים התאספו במגרש הגרוטאות כדי לצפות ב'הוצאתה להורג' של המכונית היוקרתית. בטקס ארוך, אכזרי ויסודי הפכה הלמבורגיני ממכונית על בשווי מליונים לגל הריסות לא מזוהה כשבסיומו עלה עליה בולדוזר אימתני לצורך 'וידוא הריגה'. ניחוש: כמה דמעות זלגו שם.

היי שלום מכונית אהובה... (צילום מסך מתוך: מתוך Raw Leak/ יוטיוב)
ככה הורסים למבורגיני (צילום מסך מתוך: מתוך Raw Leak/ יוטיוב)
(צילום מסך מתוך: (צילום מסךמתוך: Raw Leak/ יוטיוב)
בולדוזר בוידוא הריגה (צילום מסך מתוך Raw Leak/ יוטיוב)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר