הכירו את האיש שלא מפסיק לאכול גלידה ולרדת במשקל

צעיר בן 32 מקולורדו דוגל בשיטה שטוענת כי על מנת להרזות לא משנה מה אתה אוכל, אלא כמה אתה אוכל. כדי להוכיח זאת הוא פתח ערוץ יוטיוב בו הוא מתעד את עצמו אוכל גלידה וג'אנק פוד ללא הפסקה ותאמינו או לא, יורד במשקל (כושר ובריאות)

פעם שלישית גלידה... (צילום מסך מתוך Abs & Ice Cream, יוטיוב)

העולם מתחלק לשניים: אלו הטוענים שלא משנה מה תאכל, מה שיקבע את קצב ירידת המשקל שלך היא כמות האוכל והקלוריות שתכניס לגוף במצטבר, ואלו שסבורים בלהט כי סוג האוכל שאתה צורך או נמנע ממנו משמעותי הרבה יותר, והוא זה שמשפיע בסופו של דבר על הרזיה או השמנה. קבוצה זו דוגלת בחום בדיאטות המבוססות על מאכלים מקבוצת מזון מסוימות, בהתאמת הדיאטה לגופו של כל אחד ובין היתר רואה בפחמימות גורם לכל דבר רע בעולם מלבד התנתקות מחברת הוט.

אנתוני הווארד - קרואו, צלם בן 32 מקולורדו משתייך ללא ספק לקבוצה הראשונה, כאשר בערוץ היוטיוב שלו, שנקרא Abs & Ice Cream (גלידות ושרירי בטן) שפתח ב-2011 הוא מתעד דיאטות שונות ומשונות שהוא נוהג לעשות. המפורסמת ביותר הייתה דיאטה מפנקת במיוחד שכללה הרבה כדורי גלידה בשלל טעמים. למעשה, במשך חודש, 50% ממנת הקלוריות היומית שלו היתה מורכבת מגלידה טעימה, והחלק הכי טוב? הוא הצליח להוריד ממשקלו קילו בכל שבוע.

לאחרונה עשה הווארד דיאטה המבוססת על מזון מהיר וגם בה הוכיח הצלחה מסחררת כשירד 4 קילו בחודש. "המטרה בסרטונים האלה", הוא מסביר, "היא להוכיח לכם בצורה הכי טובה שאפשר, שאתה יכול לאכול מה שאתה רוצה ועדיין לרדת במשקל" זה לא אומר שהוא יכול לאכול כמה שהוא רוצה. אנתוני מקפיד על מסגרת קפדנית של לא יותר מ-2500 קלוריות ביום, כמות שלטענתו מספיקה לו בשביל לרדת במשקל (הכמות משתנה מאדם לאדם).

הוא אומר שזה לא באמת משנה אם הקלוריות מגיעות מחזה עוף ואורז מלא או ממה שהוא נוהג לאכול: 2,000 קלוריות ביום של גלידה, בשילוב עם 500 קלוריות מאבקת חלבון ו / או אלכוהול. (למה אלכוהול? "הרבה אנשים חושבים שאתה לא יכול לשתות בזמן דיאטה," הוא מסביר בסרטון. "גם זה לא נכון.")

אלן אראגון, יועץ לתזונה ובריאות הגבר פרסם קישור לסרטון בדף הפייסבוק שלו עם המלצה זו: "כל מה שיעזור להפריך את הרעיון הפופולרי של מאכלים מופלאים להרזיה מהירה יקבל לייק ממני"

בתוך שעות הפוסט של אראגון צבר יותר מאלף 'לייקים' ומאות שיתופים. כשציבור המגיבים מתחלקים למצודדים ולמתנגדים. כל מה שנותר לנו הוא פשוט לנסות ולראות אם זה עובד. טעים זה בטוח יהיה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר