מציצים לארון: 9 הרגלים של גבר עם סטייל

הוא תמיד יסובב אחריו מבטים אבל לא בגלל צבעים בולטים מידי, הוא יראה מושלם אבל לא מתאמץ, ממותג אבל אתה לא תדע את זה, ולא, אין לו מאה חליפות בארון • כך מתנהג סטייליסט אמיתי (סטייל ואופנה)

סטייליסט אמיתי... (צילום: שאטרסטוק)

אף אחד לא נולד סטייליסט, גם אם יש כאלה שטוענים שהם כן. אז נכון שיש כאלה שחוש הסטייל שלהם מפותח יותר ולידם תמיד תרגיש צורך להסביר שהחליפה שאתה לובש היא לא שלך (פשוט ה'ארמני' שלך בניקוי יבש), אבל כמו בכל תחום כמעט, גם הסטייל הוא דבר נרכש (או שלא). אז בשביל ההתחלה לפחות; 9 הרגלים שכל סטייליסט אמיתי ידבוק בהם.

1. פחות זה יותר

גבר סטייליסט אינו רואה טעם בארון מפוצץ במאות חולצות ו-20 סוגי חליפות שונים. בעיניו, פחות זה יותר. ללבוש נכון, זה להשקיע באיכות ולא בכמות, ובבחירת פריטים קלאסיים ועל זמניים שיתאימו לתקופה ממושכת ולא בפריט אופנתי וטרנדי חולף שעוד יומיים כבר לא יהיה רלוונטי(סטייל-משקפי שוואקי). הוא גם מכיר בחשיבות של פשטות וקלאסיות ולא מפריז בשילובי צבעים הזויים, אביזרים ושכבות.

לא הכמות... האיכות (צילום: שאטרסטוק)

2. איכות ולא כמות

הסגנון הקלאסי שכאמור הוא דוגל בו, ובחירת פריטים על זמניים מאפשרים לו להשקיע סכום גבוה על פריט, שכאמור יחזיק לזמן רב. הוא לא מפחד להוציא 500$ על חליפה שתשאר לו כמה וכמה שנים, ובטווח הארוך תחסוך לו יותר כסף מאשר קניית 5 חליפות זולות ב-400 ש"ח כל אחת. הוא יודע לזהות איכות כשהוא נתקל בה ומבחין בין צמר מרינו לקשמיר.

לא מפחד מהמחיר (צילום: שאטרסטוק)

3. אין לו אובססיה למותגים

לעולם לא תראו גבר סטייליסט לבוש באותו מותג מכף רגל ועד ראש. במיוחד לא מותג שכולם יודעים ומכירים. אין לוגו של ארמני בכל חולצה שהם לובשים, ולא כל שעון הוא של גוצ'י. גם אם יש לו מותג 'פייבוריט' הוא בדר"כ יהיה אנונימי ולא מוכר. בקיצור, רק בגלל שהלכת לבילו וקנית באאוטלט של המותגים חולצת ראלף לורן, זה לא הופך אותך לסטייליסט.

בלי אובססיה... (צילום: שאטרסטוק)

4. ארון מאורגן בקפידה

הארון של גבר עם סטייל, יגרום לכל אחד עם הפרעת OCD לחוש טוב עם עצמו. אף פעם לא תיתקל באי סדר, בפריטים המאוחסנים בערבוביה או בחולצה מקומטת במלתחה של גבר סטייליסט. הוא שומר עליה נקיה ומאורגנת וכל דבר תמיד נמצא במקום שהוא אמור להיות.

זה לא OCD... (צילום: שאטרסטוק)

5. בטוח אבל לא זחוח

מכירים את האלה שתמיד ישאלו אתכם: "איך יותר יפה פתוח או סגור?" או "החולצה הזאת מתאימה לי?" השאלות האלה, מקורן מחוסר ביטחון עצמי ורצון לאישור מהסביבה. הצורך לאישורים יכול להתבטא גם בעודף בטחון לכאורה, ובהתרברברות מוגזמת כמו "ראית את הנעליים ההורסות שלי?" וכמו גם בחלוקת 'עצות סטיילינג' מוגזמת לכל עובר ושב. כך או כך, לא מדובר בסטייליסט אמיתי. ככזה, הוא ינהג בצנעה ובבטחון גמור במראה החיצוני שלו ובסגנון הלבוש שלו בלי להבליט זאת החוצה בכל הזדמנות.

"איך החולצה הזאת?" אמממ... (צילום:שאטרסטוק)

6. מאלתר ברגע

אם חשבתם שגבר סטייליסט יודע כל ערב מה ילבש בבוקר שלמחרת, ומכין לעצמו על הקולב לפני השינה סט מוכן מושלם, אתם טועים. אם אתם מאלה שיודעים שבועיים לפני פגישת עבודה מה תלבשו, צר לנו לבשר לכם, אבל לא זכיתם בתואר הנכבד. סטייליסט אמיתי כ"כ בטוח בעצמו, במלתחה שלו וביכולת שלו להתאים במהירות לבוש הולם מכף רגל ועד ראש, שלא יקח לו יותר מ-2 דקות להתארגן.

הכנה מראש? חחח... (צילום: שאטרסטוק)

7. הוא מכיר את סמלי הכביסה

הסמלים שעל חוברת הוראות הכביסה עבת הכרס התפורה לבגד נראים לכם כצורות גיאומטריות חסרות פשר? אפשר להבין אתכם, אבל נסו לספר לגבר סטייליסט שתחום הגיהוץ והכביסה מיועד לאשה. כל כתם בלתי נראה על המכנס, קמט על החולצה או שפשוף קל על הנעל יכולים להוציא אותו מדעתו. החל מהוראות הכביסה, עד הדרך בו הבגד צריך להתלות על הקולב, גבר סטייליסט יודע מה אומר כל סמל של תווית הבגד שלו.

שולט בשפת הסימנים (צילום: שאטרסטוק)

8. הוא לא אוגר בגדים

גבר סטיילסט לא חושש לזרוק בגד שאין לו צורך בו יותר למקרה שהוא ירזה/ ישמין/ הבגד יחזור לאופנה/ יצא לטיול ויצטרך חולצה משומשת. בניגוד לגבר טיפוסי ששומר בארון הבגדים שלו מזבלה ממוצעת הכוללת בגדים שכמות האבק שעליהם זהה למספר השנים שהם לא נלבשו, אין סטייליסט אמיתי שלא ילבש בגד יותר מחצי שנה ועדיין ישמור אותו בארון. מכנסים משופשפות? נעל שפערה פה? לא תמצאו בארון שלו.

לא תמצאו את זה אצלו (צילום: שאטרסטוק)

9. על טעם וריח באמת א"א להתווכח

כמה בשמים יש לך בארון? חמישה? שישה? עשרה? לסטייליסט אמיתי, יש ריח אחד שמהווה את הסמל המסחרי שלו. הוא לא מגוון, הוא לא מערבב, והוא גם לא משאיר אחריו שובל ניחוח של 10 קילמוטרים. הוא יקפיד על ריח מיוחד, עם יוקרה וקלאסה אחרת, שבדר"כ יהיה יחודי ושונה מהבושם שתמצאו בסופר פארם הקרוב. למה? כי הוא כזה, מתבלט, אבל לא צעקני.

עם טעם ובלי הרבה ריח (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר