6 דרכים להיראות הכי נכון עם חליפה

אדם בהחלט ניכר בכיסו כשהוא מפוצץ במפתחות, פלאפון, ארנק, תעודת זהות, רב קו, סיגריות, מצית, עט, עט שלא עובד, אוזניות, מטען, מסטיקים ומשמש • אז מה לעשות ומה לא לעשות כדי להראות הכי נכון עם חליפה (סטייל ואופנה)

להראות טוב... (צילום: פיט סוזה, הבית הלבן)

אז נכון, אין לך הרבה אופציות לגיוון ובסופו של דבר לא תחרוג הרבה מעבר לחולצה לבנה מכופתרת - חליפה - מכנסיים כהות, כשהנועזים שבינינו ילכו על חולצה צבעונית ונעליים חומות, אבל כמו בכל דבר יש דרכים לעשות את זה הכי נכון שאפשר.

1. לכפתר את הכפתור העליון של החליפה

כאשר אתה לובש חליפה בעלת 2 כפתורים הקפד תמיד על התרת הכפתור התחתון, זה גם יראה טוב יותר וגם לא יגביל את התנועה שלך (אם הכפתור מאיים לפקוע מחמת הכרס, הגיע הזמן לקנות חליפה חדשה, או להתחיל לחשוב על חדר כושר, מה שיותר זול).

משוחרר ואלגנטי (צילום: שאטרסטוק)

2. להתאים את החגורה לנעליים

גברים רבים נוטים לעשות את הטעות הזאת, אבל אם החלטת ללכת על נעליים חומות, תתאים להן את צבע החגורה. הם לא חייבים להיות בדיוק באותו גוון, אבל פשוט תמנע משילוב של חגורה שחורה ונעליים חומות, או להיפך.

ללבוש בהתאמה (צילום: שאטרסטוק)

3. לפתוח את הכפתורים לפני שאתה מתיישב

מכיר את התנועה המיתולוגית של גברים עם חליפה ארוכה או קפיטע לפני שהם מתיישבים? יפה, האינסטינקט הזה צריך להיות גם אצל לובשי החליפות רק עם טוויסט קטן. תפתח את הכפתור לפני שאתה מתיישב, ותכפתר שוב כשאתה נעמד. התנועה האלגנטית הזאת, מעבר להיותה ג'נטלמנית להפליא תציל אותך מלוק לא מחמיא במיוחד בתנוחת ישיבה, כאשר החליפה שנמתחת חושפת את הכרס שאתה כ"כ מנסה להסתיר והכפתור מאיים להתפקע.

לשבת בנוח (צילום: שאטרסטוק)

4. אל תעמיס על הכיסים שלך

אוקי, הבנו שאתה אוהב להרגיש נייד ומשוחרר ואתה מברך את האיש שהמציא את הכיסים, אבל בחיאת אחי, כשאתה עושה קניות וסוחב את הכל הכיסים שלך, זה ממש לא נראה טוב. אדם בהחלט ניכר בכיסו כשהוא מפוצץ במפתחות, פלאפון, כסף קטן, ארנק, תעודת זהות, רב קו, המפתחות של הרכב, סיגריות, מצית, עט, עט שלא עובד, אוזניות, מטען, מסטיקים והפלאפון של האישה שגם החליטה לוותר על התיק. אז או שתיקח הכל בתיק קטן, או שתסדר את כל המלאי בצורה מסודרת בכיסים הפנימיים של החליפה או המעיל.

אדם ניכר בכיסו... (צילום: שאטרסטוק)

5. תחשוף את שרוולי החולצה שלך כסנטימטר מבעד לחליפה

הפרט השולי והאיזוטרי לכאורה, יכול לעשות את כל ההופעה. תתאים את שרוולי החליפה שלך לאורך השרוולים של החולצה כך שכאשר הידיים שלך משוחררות לצד הגוף, שרוולי החולצה יבצבצו מבעד לחליפה באורך של סנטימטר, אבל בלי שיעברו את פרק היד שלך.

סנטימטר, לא יותר ולא פחות (צילום: שאטרסטוק)

6. חליפה ברוחב הכתפיים שלך

כאשר אתה קונה חליפה, תקפיד שקו הכתפיים שלה יהיה באותו האורך בדיוק כמו של עצמות הכתפיים שלך, ללא שוליים מיותרות לכאן או לכאן. גם אם אתה מאד מנסה להשיג מראה גוף משולש ורחב, החליפה הרופפת לא תראה עליך טוב, סמוך עלינו.

ברוחב הכתפיים... (צילום:שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר