חדשות האוכל

מצאו את ההבדלים: טראמפ העתיק את עוגת ההשבעה של אובמה?

הקונדיטור שהכין את העוגה לנשיא ארה"ב הקודם טוען שטראמפ העתיק את עוגת ההשבעה של אובמה, הקונדיטוריה של עוגת טראמפ: הלקוח רצה את "אותה העוגה בדיוק" (אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
"אותה העוגה בדיוק". משמאל: העוגה של אובמה, מימין: העוגה של טראמפ (צילום: אינסטגרם)

טיפאני מקאייזק, הבעלים של קונדיטוריית "באטרקרים" בוושינגטון טוענת שהיא התבקשה לשכפל עבור דונלד טראמפ את עוגת השבעה של הנשיא הקודם, ברק אובמה. לדבריה, הלקוח נתן לה תמונה של העוגה המקורית וביקש ממנה ליצור העתק "מדויק".

חשיפתה של הקונדיטורית מגיעה על רקע הפרסום בטוויטר של דאף גולדמן, מי שעומד מאחורי העוגה המקורית. גולדמן פרסם תמונות של העוגות הזהות וכתב: "העוגה משמאל היא זו שהכנתי להשבעתו של הנשיא אובמה לפני 4 שנים. הימנית של טראמפ. אני לא הכנתי את זה".

הקונדיטור דאף גולדמן (צילום: מתוך הפייסבוק של Charm City Cakes)

הציוץ של גולדמן רוטווט למעלה מ-100,000 פעמים ויותר מ-260 אלף אהבו אותו מאז פרסומו אמש. כאמור, בעקבות הדברים, פרסמה הקונדיטוריה הבהרה באינסטגרם וכתבה: "אנחנו הכי אוהבים ליצור עיצובים מקוריים, אך כאשר אנחנו מתבקשים לשכפל עבודה של מישהו אחר אנחנו שמחים שזו יצירת מופת כמו זו".

העוגה המקורית

העתק מושלם

העוגה של אובמה (וההעתק המושלם של טראמפ) עוצבה עם גוונים בהירים וכהים של כחול, ויושבת על בסיס אדום-לבן, עם תוספות דקורטיביות של כוכבים, פסים, חותמות צבאיות וסמל נשיאות ארה"ב. אגב, אפשר לנשום לרווחה, רוב העוגה עשוי קלקר.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר