תקריות האופנה המביכות של דונלד טראמפ

דונלד טראמפ הוא כנראה הדוגמא הטובה ביותר לפתגם "כסף לא יכול לקנות טעם". למרות שהנטיות האופנתיות שלו לא נועזות במיוחד ובדר"כ מסתכמות בבלייזר כהה ובסדרה של עניבות אדומות, זה לא אומר שהוא לא מצליח לבצע כמה בחירות אופנתיות אומללות למדי (סטייל ואופנה)

תקריות האופנה המביכות. דונלד טראמפ (צילום: שאטרסטוק)

לא רבים יודעים, אבל למרות שהמילים טראמפ ואופנה נראות כסותרות, לנשיא המכהן יש היסטוריה של הצלחות בתחום מכירות ביגוד ואופנה, ואפילו קו אופנה על שמו. הניו יורק טיימס מדווח כי סקר דירוג מותגים מצא שדונלד טראמפ העפיל על ג'ורג'יו ארמני ודון קארן כאחד משמות האופנה האמינים ביותר באמריקה בשנת 2005. כן, קראתם נכון. הקו שלו כולל חליפות, עניבות וחולצות עם דגש על נוחות, סטייל והתאמה. לכו תבינו אנשים; טראמפ כסמל אופנה.

כשמדובר בבחירות האופנה האישיות שלו, הוא לא נצפה לבוש במשהו נועז יותר מחליפות מחויטות וסדרה של עניבות אדומות, אך זה לא אומר שהוא לא מסוגל לבצע כמה בחירות אופנתיות אומללות. אז הנה כמה תקריות אופנה של טראמפ במהלך המרוץ הנשיאותי האחרון.

כשהעניבה ארוכה מידי

בטקס השבעת הנשיא לפני כשבועיים, בתוך כל התהלוכות הרשמיות, הנאומים הארוכים והטקסים המשמימים והבלתי נגמרים, היה דבר אחד שבלט באורך המגוחך שלו, לא, לא הנאום של הנשיא הטרי, יותר - העניבה שלו.

מה נסגר עם העניבה? (צילום מסך מדף הפייסבוק של The White House)

"האורך הנכון לעניבה של גבר מסתיים איפשהו באיזור אבזם החגורה שלו", אומר סם דנגרמונד, סטייליסט וכתב אופנה במגזין 'Town and country'. "גם וויטני רובינסון מנהל הסטייל של T&C, הסכים איתי ואמר שעניבה צריכה להיות באורך שלא יעבור את קצה המכנסיים".

אך מסתבר שדונלד טראמפ לקח את הכלל הזה ממש לקצה, כשבשלל הזדמנויות העניבה שלו נראית כאילו היא מנסה להתקרב יותר לקצה התחתון של המכנס מאשר לעליון.

סיפור ארוך... (צילום: שאטרסטוק)

אנדי תרשיש, מנהל עסק לניקוי יבש בניו יורק אומר כי בהתחשב במותג החליפה שטראמפ נוהג ללבוש, יש להניח שהעניבות שהוא לובש הן מבית Brioni, חברת הלבשה איטלקית. "העניבות של בריוני בדרך כלל ארוכות יותר משל מותגים אחרים", אמר תרשיש. "עכשיו היה לי לקוח שהביא לי עניבה של בריוני לניקוי, העניבה שלו היתה באורך של 150 ס"מ. רוב העניבות הן באורך של 147 ס"מ".

גם אם ננסה לבוא לקראתו ולתלות את האורך המוגזם ברצון להסתיר את הכרס שתפחה לו לעת זקנה, סקירה קצרה בעברו של טראמפ תגלה כי מנהגו להגזים באורך העניבות שלו היה תקף מאז ומעולם. לא ברור אם מדובר ברשלנות של הסטייליסט האישי, או בטעם משונה במיוחד, כך או כך, זה לא נראה טוב.

כשהוא לא מכפתר את הג'קט

כבוד הנשיא, תסגור את הג'קט (צילום מסך מדף הפייסבוק של The White House)

טראמפ אולי לא המעריץ הכי גדול של מעצב האופנה טום פורד, אבל הוא בהחלט יעזור לעצמו ולכולנו אם יקח את העצה של פורד ויכפתר את הכפתור העליון בחליפה או המעיל שלו."זה מחטב את הגזרה," פורד הסביר בראיון לניו יורק טיימס בשנה שעברה. "זה פשוט מחמיא - זה יוריד מהמראה שלך כמה קילוגרמים בקלות", כך אמר.

מצא את ההבדלים (צילום: שאטרסטוק)

קחו את התמונה שמעל כראיה. הז'קט המכופתר של הנשיא אובמה משווה לו מראה כל כך מכובד ונשיאותי. הז'קט של טראמפ - אממ... לא, עניבתו שמוטה וארוכה מדי (לא התאפקנו) החליפה פתוחה והוא נראה מרושל. מיסטר טראמפ, בבקשה תכפתר את החליפה שלך.

ואיך אפשר בלי... דבק סלוטייפ

אוקי, תקרית הסלוטייפ האכילה תקופה ארוכה את מבקרי האופנה כמו את משתמשי הטוויטר שלא הצליחו לעכל את האקט ה - כה לא אופנתי - של הנשיא לעתיד ולא הפסיקו לפלוט עקיצות ובדיחות על חשבונו. אך אי אפשר למנות רשימת טעויות אופנה בלי להזכיר את נטייתו של הנשיא להדביק את קצה הפנימי של העניבה שלו בדבק סלוטייפ.

האמת המביכה מתגלה (צילום: bustle)

מסתבר שלטראמפ יש דרך ייחודית לקשור את העניבה שלו, כשהוא מותיר פער משמעותי בין החלק הארוך והרחב לחלק הצר והקצר. הזנב הפנימי כל כך קצר, עד שהוא נזקק לפיסת סלוטייפ כדי לשמור אותו במקום, כי הוא לא מגיע ללולאה המיועדת בדיוק למטרה זו. על סיכת עניבה לא שמעת כבוד הנשיא?

כשהחליפה פשוט - לא

דונלד טראמפ הוא כנראה הדוגמא הטובה ביותר בהיסטוריה לפתגם הישן "כסף לא יכול לקנות טעם." טראמפ, כזכור נאמן למותג האופנה האיטלקי "בריוני" הידוע בחליפות היקרות והאופנתיות שלו, אולם פתגם נוסף מקבל פה צורה מוחשית כשאנו רואים את הנשיא לבוש בחליפות היקרות הללו: "זה לא מה שאתה לובש, אלא איך אתה לובש".

כי למרבה הצער, קשה לנחש שהחליפות של הנשיא המליארדר הן מבית המותג המדובר יותר מאשר כל מותג זול אחר, למרות שטראמפ מצידו משקיע מליונים כדי שתחשוב כך.

בחודש ספטמבר האחרון לדוגמא, באירוע שנערך בפנסליבניה במסגרת סבב נאומי הניצחון שלו, נראה דונלד טראמפ לבוש, מלבד העניבה האדומה המיתולוגית, בחליפה מרושלת הגדולה מכפי מידותיו, בעלת שרוולים רחבים וארוכים מידי.

מראה מרושל ובלתי נשיאותי . האירוע בפנסליבניה (צילום: שאטרסטוק)

עיון בתצלומים של טראמפ מהחודשים האחרונים, מגלה כי התקרית באירוע הפנסליבניה אינה חד פעמית. אתרי אופנה רבים הרבו לעסוק בחליפות של טראמפ שאינן מותאמות למידותיו, ולמרות שהן מבית מותגים יקרים כמו "בריוני ו"מרטין קסטון" הן נראות זולות למדי.

דומיניק סבג־מונטפיורי, אמר לאתר "ג'זבל" כי החליפות של טראמפ "אינן חדות או רעננות ויש להן טקסטורה לא־אחידה".

"בריוני" לא היו גאים (צילום: שאטרסטוק)

עכשיו, אנו יודעים כי אנשי עסקים ופוליטיקאים אינם אמורים להיות סמל אופנה מזהיר. אבל אם נשווה את טראמפ לפוליטיקאי אחר - הנשיא היוצא אובמה, לדוגמא - הפערים גדולים לא פחות מבין חלקי העניבה של טראמפ. אובמה תמיד נראה מוקפד, לבוש בחליפה שלא היתה מביישת את... ובכן, את נשיא ארה"ב.

גם אם ננסה לגייס את תירוץ המשקל להגנת הנשיא, הוא לא יצא נקי לגמרי מהאשמה. סקירה קצרה בתמונותיו של פוטין לדוגמא, ראש ממשלה שמידותיו לא קטנות בהרבה משל עמיתו האמריקני, מגלה לנו הופעה חטובה ומוקפדת, כשהוא לבוש בחליפה מדוייקת בעלת קווים חדים ומחויטים שבהחלט גורמת לו להראות 'מליון דולר'.

נראה מליון דולר. פוטין (צילום: שאטרסטוק)

את הופעתו של טראמפ לעומת זאת תמיד אפשר לסכם: חליפה גדולה מדי, שרוולים ארוכים ורחבים באופן אבסורדי ומכנסיים תואמות להחריד. טוב נו, נקווה שהוא יהיה נשיא טוב יותר ממה שהוא נראה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר