אובמה כפי שלא ראיתם

מה לעשות מיד אחרי שתפרוש מנשיאות ארה"ב

אם אתה חובב ספורט אקסטרימי, סביר מאד שהתמונות מהחופשה הנשיאותית לשעבר יגרמו לך להתחיל לשקול את האפשרות לרוץ, מעבר לריצה היומית, גם לנשיאות ארה"ב, רק כדי להינות מהחופשה המפנקת שהיא תאפשר לך לצאת בסיומה (אקסטרים)

כן, זה ברק אובמה. הנשיא לשעבר (צילומסך: מתוך @richardbranson בטוויטר)

בעוד ארה"ב גועשת ורועשת תחת נשיאותו של הנשיא החדש דונלד טראמפ שמספק אינספור חוויות ואמירות פומפוזיות, הנשיא בדימוס ברק אובמה בילה את הימים האחרונים בחוויה אקסטרימית - מהנה בהרבה מאלו של טראמפ.

המשפחה הראשונה לשעבר, כך מתברר, פשטה במהירות את בגדיה הרשמיים מטקס ההשבעה, עלתה על אזרחי ועל מטוס פרטי ועשתה את דרכה לחופשה משפחתית מפנקת. לאחר ששהו מספר ימים ב'פאלם ביץ' שבקליפורניה, המשיכו האזרחים החדשים לאיים הקריביים יחד עם חברו של אובמה, המיליארדר ריצ'רד ברנסון שאירח אותם בחופו הפרטי.

בתמונות מהחופשה נראה האזרח אובמה בוחן את יכולותיו על גלשן רוח, דוהר בסירת מירוץ ומנצל עד תום את כל הטוב שהציע לו המיליארדר על חופי האי הפרטי שלו. למרות שכישוריו של אובמה בגלישה ימית התגלו כפחותים אפילו מכישוריו כנשיא, התמונות והסרטונים שהעלה ברנסון בחשבון הטוויטר שלו, עושות את הרושם שהנשיא לשעבר בהחלט 'עושה חיים', לפחות על פי החיוך על פניו של אובמה שלא הופיע שם מאז 2009, כשהתחיל את כהונתו כנשיא.

אם אתה חובב ספורט אקסטרימי, סביר מאד שהתמונות מהחופשה הנשיאותית לשעבר יגרמו לך להתחיל לשקול את האפשרות לרוץ - מעבר לריצה היומית - גם לנשיאות ארה"ב, רק כדי ליהנות מהחופשה המפנקת שהיא תאפשר לך בסיומה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר