חדשות האוכל

כוכב מישלן הוענק בטעות למסעדה עממית והציף אותה בלקוחות

מסעדה עממית בצרפת קיבלה בטעות כוכב מישלן יוקרתי שנחשב לדירוג האיכות האמין ביותר בעולם - ולקוחות החלו להציף את המסעדה והכניסו את הבעלים להיסטריה (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
מסעדת "בוש א-אוריי" בבורג', צרפת (צילום: GOOGLE MAPS)

"בוש א-אוריי" היא מסעדת פועלים עממית בעיירה בורג' שבצרפת. במקרה, היא גם חולקת שם זהה עם מסעדת גורמה אקסלוסיבית הנמצאת בסמוך לפריז. בשבוע שעבר, התפרסם הגיליון השנתי של "מדריך מישלן" והעניק בטעות למסעדה בבורג' כוכב מישלן נחשק, במקום למסעדה היוקרתית.

מדריך מישלן נחשב לדירוג האמין ביותר של מסעדות בעולם ובעקבות הטעות, ורוניק ז'אקה, מנהלת המסעדה בבורג' דיווחה שנוצרה אצלם הצפת לקוחות חסרת תקדים שהמסעדה לא הייתה מוכנה לה: "יש לנו רק ארבעה מלצרים ואין הרבה מקום".

הטעות תוקנה לאחר שבוע באתר של מישלן בתוספת התנצלות לשתי המסעדות בעיתון "לה פריזיאן", אך בגיליון המודפס ובאפליקציה המסעדה בבורג' עדיין נחשבת לאיכותית במיוחד ולקוחות ממשיכים לזרום אליה. בטעות.

אמריק דרו, השף של מסעדת הגורמה אמר כי למסעדתו לא נגרם נזק גדול והוא אף שוחח עם ורוניק על הטעות. כאמור, למסעדה בבורג' עדיין מגיעים לקוחות והשפית במקום, פנלופה סלמון, אמרה כי היא "מבשלת עם הלב" ומעולם לא חלמה שתקבל כוכב מישלן. אפילו בטעות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר