חדשות האוכל

מדוע המקום הזה בברוקלין מוכר את הקפה היקר ביותר בארה"ב?

הבעלים של בית הקפה "Extraction Lab" מתמחרים את הקפה שלהם ב-18 דולר ליחידה. והסיבה? לא המכונות, אלא משהו בסיסי הרבה יותר • כך מכינים אותו שלב אחר שלב. צפו (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
כך מכינים את הקפה היקר ביותר בארה"ב (צילום: Extraction Lab)

בית קפה חדש בשם "Extraction Lab" שממוקם בסנסט פארק שברובע ברוקלין בניו יורק, מגיש ללקוחותיו את כוס הקפה היקרה ביותר בארה"ב. תמורת 18 דולר תוכלו ליהנות מקפה שהוכן על ידי מכונה מיוחדת בשם Steampunk.

אבל זה לא המכונה והעובדה שהיא עלתה כמעט 14 אלף דולר שגרמו לזינוק במחיר הקפה, אלא הפולים. פולי הקפה שבית הקפה משתמש בהם מגיעים מחברת "Ninety Plus Gesha Estates" שמשווקת זני קפה שנקראים "גיישה" ונמכרים במכירות פומביות במחירים שמתחילים ב-350 דולר ל-500 גרם של פולי קפה לא קלויים.

לפי אתר החדשות "The Perfect Daily Grind" (הטחינה היומית המושלמת), פולי קפה אלה די נדירים. בבית קפה בסן פרנסיסקו נמכרת כוס קפה עם פולי גיישה תמורת 15 דולר, בין השאר, כיוון שהזן הזה גדל בגובה רב מאוד, מה שאומר שהעץ אינו מייצר פולים במשך שמונה שנים, כאשר לעץ רגיל לוקח 3-5 שנים לייצר יבול.

בדיקת איכות יומית לקפה (צילום: Extraction Lab)

גם עבור חסידי קפה גדולים, פולי הגיישה נחשבים למותרות, כמו קוויאר או כבד אווז, לשם השוואה. זו הסיבה שבמכירות פומביות המחירים מזנקים כשאניני הטעם דוחפים את הרף מעלה מעלה.

עם זאת, יתכן מאוד שאם אתם חובבי קפה מושבעים, לא באמת תרצו לשתות קפה מפולי גיישה. הסיבה? לפי דיווחים, טעמו קל מאוד והוא מרגיש יותר כמו תה. אנשים מסוימים אף מצאו אותו "עדין מכדי להיחשב קפה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר