קנתה מרק עדשים וקיבלה מרק מטבעות

הלקוחה ההמומה גילתה בתחתית המרק שרכשה ב-23 ש"ח שני מטבעות של חמישה שקלים, "התמלאתי גועל", סיפרה. מהמסעדה נמסר כי יחקרו את הנושא וישמחו לפצותה (אוכל)

המטבעות והמרק (צילום: מתוך ynet)

כולנו יודעים שמטבחי מסעדות לא סובלים מניקיון מוגזם בלשון המעטה, אבל להפתעה הזו אף אחד לא היה מצפה. לקוחה שקנתה מרק עדשים בטייק אוויי ממסעדת "פם פם", מסעדה כשרה במתחם לונדון מיניסטור תל אביב טוענת כי מצאה בתחתית הכלי שקיבלה שני מטבעות של 5 שקלים.

על פי הדיווח ב-ynet, מ', העובדת כמנהלת חשבונות במשרד רואי חשבון הנמצא בבניין התנועה הקיבוצית הסמוך למתחם לונדון מיניסטור, ירדה ביום חמישי האחרון מהמשרד למסעדה הוותיקה, המשרתת לקוחות רבים מדי יום, וקנתה מרק עדשים.

"מדי פעם אני קונה שם משהו לצהריים ואוכלת במשרד, והאמת שכבר הרבה זמן לא הייתי", מספרת מ'. "ביום חמישי הגעתי בשעה מאוחרת יחסית, אבל למרות שהגעתי מאוחר ולא בשעת השיא של הצהריים היה שם עומס. אני חושבת שהייתה שם קבוצה או משהו כזה. בעל הבית של המקום, שמכיר אותי כבר 16 שנה, פנה אליי ואמר 'מזמן לא ראיתי אותך'. ביקשתי מרק עדשים בקופסה, ועליתי בחזרה למשרד".

מ' חזרה למשרד, התיישבה בכיסא, והתחילה לאכול, אבל שום דבר לא הכין אותה לבאות: "רק כשסיימתי לאכול פתאום ראיתי בתחתית הכלי שני מטבעות של 5 שקלים. התמלאתי גועל, והחלטתי לצלם את זה".

"שטפתי מהשאריות של המרק ושמתי אותו בארנק. המרק עלה לי 23 שקלים אז בסופו של דבר יצא שקיבלתי החזר של 10 שקלים", סיפרה הלקוחה שהבטיחה כי לא תחזור לאכול במסעדה אם כי די ברור כי מדובר בטעות מוזרה ולא בהכרח בהתנהלות קלוקלת של מטבח המסעדה.

מבעלי המסעדה נמסר בתגובה: "מסעדת 'פם פם' פועלת 40 שנה במתחם הלונדון מיניסטור ומשרתת עשרות לקוחות מדי יום לשביעות רצונם. איננו מכירים את המקרה מאחר שלא קיבלנו כל תלונה. נשמח (ונבקש) לקבל פנייה רשמית מהלקוחה כדי לחקור את המקרה לעומק וכמובן להשתפר במידת הצורך, כמו גם לפצותה".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר