מדען מגלה כמה זמן צריך כדי לחולל מהפך פיזי

בעידן התוצאות המהירות, שון ארנט, מדען ומומחה לפיתוח גוף מגלה כמה זמן באמת צריך להשקיע כדי להשיג שינוי פיזי אמיתי בגוף, בעל עמידות לטווח הארוך. אז מסתבר שזה קצת יותר זמן ממה שחשבנו (כושר ובריאות)

כמה זמן צריך? (צילום: שאטרסטוק)

ארסתם בן? אח? אחות? אולי את עצמכם? אחרי הוורט, הסידורים הראשונים וההתרגשות מגיע השלב הזה שבו אתם בודקים את עצמכם מול המראה ומחליטים שאין ברירה, אתם חייבים לפצוח בדיאטת בזק עד החתונה.

ובכן, בעידן התוצאות המהירות, שון ארנט, מדען ומומחה לפיתוח גוף מגלה כמה זמן באמת צריך להשקיע כדי להשיג שינוי פיזי אמיתי בגוף בעל עמידות לטווח הארוך, ומסתבר שזה קצת יותר זמן ממה שחשבתם.

"היעד שלכם הוא 12 ל-16 שבועות", אומר ארנט בסרטון שפורסם במגזין ביזנס אינסיידר. "זה הזמן הקצר בו אתם יכולים להשיג את ההתקדמות הגדולה ביותר, ולא רק זה - אלא שיהיה לכם הסיכוי הטוב ביותר לשמר את ההישג הזה, או לפחות את רובו, לאחר ש-12 או 16 השבועות האלה יחלפו".

ארנט מתכוון לכך שדיאטות הבזק מכוונות המטרה, אולי יעילות לטווח הקצר בשביל התמונות בחתונה או לקראת אירוע אחר, אבל אם אתם רוצים לעבור שינוי אמיתי שתוכלו להנות מתוצאותיו גם לטווח הארוך, החודשיים וחצי שבין האירוסין לחתונה לא בהכרח יספיקו לכם ואתם תצטרכו להמשיך בהרגלי התזונה והאימון שלכם גם אחר כך.

"מבחינה ריאליסטית, 4-8 שבועות זה פרק זמן די קצר. האם זה יכול להתבצע? בוודאי שכן. אבל על תלכו על השיטות הקיצונית כי אז אתם פשוט תחזרו למצב הקודם כשהכל יסתיים".

אז אם אם אינכם מתכוננים לבצע שנוי אמיתי בחיים, אלא רק לצאת יפים ופוטוגנים מספיק בתמונות, שבועות בודדים בהחלט יספיקו לכם. אבל אם המטרה היא שינוי אמיתי, כפי שמסכם שון: "תנו לעצמכם לפחות 12 עד 16 שבועות כדי לנסות באמת להטמיע את השינוי בצורה הטובה ביותר. כמה שיותר זמן - ככה יותר טוב".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר