"הכל מנוהל בצורה חוקית"

המנהל מ'הפלג' שוחרר בערבות; "רדיפה, עלילה מרושעת"

הרב אליהו טומבק, מראשי "הפלג הירושלמי" ומנהל רשת תלמודי התורה של הפלג, שוחרר בערבות לאחר חקירה במשטרה בחשד להלבנת הון. הרשת: "מדובר פה ברדיפה פוליטית לשמה" (חדשות)

ישראל כהן | כיכר השבת |
טומבק (באדיבות המצלם)

לאחר חקירה של מספר שעות בחשד להלבנת הון, שוחרר הצהריים (שלישי) תוך הפקדת ערבות של 3,000 ש"ח העסקן הרב אליהו טומבק, מראשי "הפלג הירושלמי" ומי שמשמש כמנהל ת"ת "תפארת יעקב" בנשיאותו של הגר"ש אוירבך בבני ברק ובירושלים.

הנהלת רשת תלמודי התורה "תפארת יעקב" הגיבה לחקירה וטענה כי "כמובן מאליו מדובר פה ברדיפה פוליטית לשמה ובעלילה מרושעת חסרת בסיס כלשהו. הכל מנוהל בצורה החוקית והמסודרת ביותר".

הורים לתלמידים ברשת אמרו כי "לא פלא הוא שההצלחה המסחררת של תלמודי תורה ומוסדות אלו שהוקמו על טהרת הקודש, הם לצנינים בעיני שונאי התורה מבית ומחוץ. כולנו תקווה שאין פה יד זדונית מרושעת מתוך מסדרונות הפוליטיים החרדיים שמשתף פה פעולה עם השלטון הבולשביקי".

כפי שפורסם ב"כיכר השבת", ביום שישי האחרון המתינו כוחות משטרה לרב טומבק כאשר ירד מהמטוס בשעה ששב מחו"ל לאחר מסע גיוס כספים עבור המוסדות שבהנהלתו. הבוקר, נחקר טומבק במשטרה בחשדות שונים, וכאמור שוחרר בערבות עם סיומה.

בפלג הירושלמי אמרו כי הם רואים בעצם החקירה "מעשה התנכלות מכוון של רשויות החוק", ושיגרו אצבע מאשימה לכיוונם של היועץ המשפטי אביחי מנדלבליט וסגן השר אלי בן דהן המנסים לטענתם "לרדוף את ציבור בני התורה", כדבריהם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר