איפה לא תוכל לעשן בקרוב אם אינך בן 21?

הממשלה הפדרלית של קנדה דווחה כי הוא שוקלת להעלות את הגיל המותר לעישון על פי החוק מ-18 ל-21, במטרה להפחית את שיעור המעשנים באופן משמעותי. היעד: 5% מעשנים לכל היותר עד שנת 2035 (כושר ובריאות)

למבוגרים בלבד (צילום: שאטרסטוק)

אם אתה מתחת לגיל 21 ואתה גר במקרה בקנדה, בקרוב לא תוכל לקנות סיגריות, כך מדווח הנשיונל פוסט הקנדי. נכון לעכשיו, הגיל המותר על פי החוק לקנית סיגריות נע בין 18 ל- 19 (זה משתנה ממחוז למחוז), אך הממשלה הפדרלית של קנדה מדווחת כי הוא שוקלת להעלות אותו ל-21 בניסיון להפחית את שיעור המעשנים באופן משמעותי.

כרגע, על פי הדיווח, כ-13 אחוזים מאזרחי קנדה מעשנים, כשהמטרה של הממשלה היא להפחית את המספר הזה ל-5% לכל היותר עד 2035. לשם כך, הממשלה שוקלת בנוסף להוציא אל מחוץ לחוק עישון בתוך הבית, בבנייני מגורים ובקמפוסים וכן עישון בגנים ציבוריים.

בעוד מומחי בריאות ורופאים רבים שבחו את ניסיונה האגרסיבי של ממשלת קנדה להילחם בתופעת העישון, היה אחד שלא שוכנע כי זו הדרך הנכונה לעשות את זה.

"הייתי שמח לקבל אינדיקציה ברורה לכך שההכרזת הממשלה על היעד של הפחתת שיעור המעשנים ל-5%, מגובה בתכנית ריאליסטית יותר כדי לממש אותה בפועל". אמר ניל קולישאו, מנהל מחקר של ארגון רפואי ללא מטרות רווח שנלחם בעישון, לנשיונל פוסט הקנדי.

קולישאו אמר שהוא מעדיף לראות תקנות מהותיות יותר והוא מטיל בספק ביעילות החוק שיאסור על עישון בבתים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר