4 פריטי לבוש שגבר נמוך צריך להוציא מהארון

למרות שבמציאות נאלצת להסביר כמה וכמה פעמים לנהג שהתעקש למכור לך כרטיסיית נוער, שאתה מעל גיל 18, באמצעות כללי לבוש נכונים, אתה יכול ליצור אשליה של מראה גבוה יותר באופן משמעותי, ואנחנו לא מדברים על עקב נסתר בנעל (סטייל ואופנה)

לשאוף גבוה... (צילום: שאטרסטוק)

כולנו יודעים שלגובה אין שום קשר לערך האמיתי של האדם. אבל עדיין, אין שום פסול בלנסות לשוות לצדודיתך המרשימה עוד כמה סמטימרים במרמה, ואנחנו לא מדברים על עקב נסתר בנעל. באמצעות לבוש נכון, אתה יכול ליצור אשליה של מראה גבוה יותר, למרות שבמציאות נאלצת להסביר כמה וכמה פעמים לנהג שהתעקש למכור לך כרטיסיית נוער, שאתה מעל גיל 18.

אז באנו לעזור והבאנו את המדריך המלא לאדם הנמוך, שיעזור לך לדעת מה כדאי לך ללבוש ומאילו פריטים מקצרי קומה אתה חייב להימנע.

בגדים מופספסים

אולי יצא לך לשמוע על התאוריה שמייחסת לבגדים מפוספסים תכונות סגוליות. ובכן, לצערן של הנשים התאוריות האלה אכן מבוססות, ובכוחם של הפסים לשוות מראה כזה או אחר לטוב ולרע, כאשר היסוד טמון בכיוון אליו הם פונים.

פסים אופקיים יוצרים אשליה של מראה רחב ונמוך יותר, כי העין נעה באופן טבעי בעקבות הפסים לרוחב הגוף. אך אותו יסוד יכול לשחק לטובתך כאשר דוגמת פסים אנכית תגרום לעין המתבונן לנוע מלמטה למעלה ותשווה לך מראה גבוה יותר. גם חולצה או חליפה בעלת מרקם פסים כמו קורדרוי, או צמר ארוג יכולה להשיג אות אותו אפקט.

אז בפעם הבאה שאתה הולך לקנות חליפה 'תשים פס' על צו האופנה האחרון, כי דוגמת פסים, אפילו עדינה, בהחלט יכולה לעזור להגבהת הקומה.

שים פס... (צילום: שאטרסטוק)

בגדים רחבים

בגדים רחבים ידועים בהשפעתם הרעה על האנושות ביחוד אם אתה נמנה על הצד הנמוך שלה. אבל בניגוד לתפישה השגויה הרווחת הגורמת אנשים עבי כרס לחנוט את עצמם בבגדים עוצרי נשימה, הקטנים בכמה וכמה מידות מכפי מידתם - בגד רחב לא באמת משמין.

למעשה, ההיפך הוא הנכון; בגדים רפויים מטשטשים את הגבולות הברורים של הגזרה שלך ופשוט גורמים לך להיראות מרושל יותר, כמו ילד שלובש את החליפה של אביו.

אז עבור נמוכי הקומה, סגנון לבוש רחב הוא אסון אסטרטגי ממדרגה ראשונה, כי הוא גורם להם להיראות קטנים וקומפקטים אף יותר ממה שהם באמת. הבעיה היא, אנשים נמוכים מתקשים לפעמים במציאת הבגדים ההולמים את מידותיהם באופן מושלם, ולרוב קיים פגם כזה או אחר בהתאמה של החליפה או המכנס

מה שעליך לעשות, במידה ואתה נמנה על שורותיהם של הנ"ל, הוא להקדיש את מירב תשומת הלב והמאמצים במציאת הבגדים המדויקים למידותיך ולהפוך את החייט הטוב ביותר בעיר לחברך הנאמן ביותר. במידה ושרוולי הידיים והרגליים של החליפה שלך מכסים טפחיים וכמעט לא מגלים כלום, אל תהסס מלהכניס את החייט לתמונה. תיקון קטן ופשוט של הבגד יגרום לו 'לשבת עליך בול', וימנע ממנו לקחת ממך את מעט הסנטימטרים שעוד נותרו לך.

אל תרחיב אופקים (צילום: שאטרסטוק)

עניבות ארוכות ורחבות

רוב העניבות לא מיוצרות לנמוכים שבינינו, הן מבחינת האורך, שלרוב נע בין 147 ל-150 ס"מ והן מבחינת הרוחב הממוצע שעומד על 10 ס"מ.

לשם כך קיים ז'אנר שלם של עניבות צרות מהרגיל שיכולות להציל אותך מה'צרה' הבלתי רצויה הזו. בנוסף, הקפד לקשור את העניבה באופן שימנע ממנה לעבור את קצה המכנס (העליון כמובן).

המנע מעניבה ארוכה מידי המשתלשלת הרבה מעבר לקצה המכנס ויוצרת אפקט של גוף נמוך מהרגיל, או עניבה רחבה מידי שעלולה לגרום לך להראות קטן ו'גוצי' יותר מכפי שהינך באמת.

תחשוב צר... (צילום: שאטרסטוק)

נעלי עקב ופלטפורמה

אתה עלול להתפתות לבחור בדרך הקלה ולהוסיף לעצמך כמה סנטימטרים באמצעות נעלי עקב או נעליים עם סוליית פלטפורמה גבוהה, אשר תוכננו במיוחד למטרה זו, אבל סמוך עלינו, זה לא שווה את זה. הן רק יגרמו לך להיראות נואש ולא בטוח בעצמך ובמראה שלך. אז השאר את העקבים לאשתך, ולך על הנעליים הרגילות והטובות.

פשוט לא. (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר