6 סימנים שהגיע הזמן להתפטר מהעבודה שלך

אז ברור שהסימן הראשון הוא, כשהסיבה היחידה שקיבלתם העלאה במשכורת היא ששכר המינימום עלה על פי החוק, אבל גם אתם מרוויחים סכום נאה בהחלט, אל תזלזלו במספר פרמטרים חשובים נוספים הקשורים במקום בו אתם מבלים כמעט כמחצית מזמן העירות שלכם (אל תפספסו)

הגיע הזמן לעבודה חדשה (צילום: שאטרסטוק)

אז ברור שהסימן הראשון הוא כשהסיבה היחידה שקיבלתם העלאה במשכורת היא ששכר המינימום עלה על פי החוק, כלומר שחוקית הבוס לא יכול לשלם לכם פחות, אבל גם אתם מרוויחים סכום נאה בהחלט, אל תזלזלו במספר פרמטרים חשובים נוספים הקשורים במקום בו אתם מבלים כמעט כמחצית מזמן העירות שלכם, אם לא יותר. באנו לעזור ואספנו מספר סימנים שאמורים להדליק אצלכם נורות אדומות בקשר למקום העבודה שלכם.

ימי ראשון מאיימים עליכם

אוקי, כולנו חוטפים דכאון קל בצאת שבת, אבל עמוק בפנים, אתם יודעים אם מדובר בצער הפרידה מעוד סוף שבוע מענג, או ב - "אוף, רק לא עוד שבוע בבית הכלא הזה שנקרא עבודה".

לחיצה אובססיבית על כפתור ה'נודניק' בשעון המעורר שלכם כדי לדחות את הקימה מהמיטה הגואלת בבוקר, ותחושת שחרור מוגזמת כשאתם יוצאים מדלת המשרד בשעה 5, הם סימנים מחשידים נוספים לכך שהעבודה פשוט מאיימת עליכם.

'רק לא עוד שבוע בכלא' (צילום: שאטרסטוק)

אתה משועמם

אין דבר שוחק יותר מלהופיע יום אחר יום לעבודה שאיו לכם חשק אליה - ואף תלוש משכורת לא יוכל לפצות על זה. צפיה קבועה בשעון, הפסקת קפה פעם ברבע שעה, העדר תחושת אתגר, כל אלה הם נורות אדומות שהגיע הזמן לחפש עבודה חדשה.

כשמצ'עמם לך (צילום: שאטרסטוק)

אתה לא מתפתח

אינכם מקבלים הכרה והערכה מהבוס, בקשות הקידום שלכם נתקלו בחומה אטומה פעם אחר פעם , אף אחד לא מקשיב לרעיונות שלכם, לא נותנים לכם את המשימות המאתגרות, או גרוע מזה; קבלתם יותר אחריות ואולי אף קודמתם, אבל המשכורת שלכם - לא. אם אתם תקועים בתוך שגרה כזו, תגררו את עצמכם בכח החוצה, ומוטב כמה שיותר מהר.

כששוב פעם לא קיבלת את הקידום (צילום: שאטרסטוק)

אתם שונאים את הבוס שלכם

ובכן, לא רבים הם ברי המזל שזכו לבוס מהחלומות, ודרך העולם היא ששכיר שונא את מעבידו כשם שכלה את חמותה, אולם גם לכלל הזה יש יוצאים מן הכלל, ואנחנו מתכוונים לצד השלילי הקיצוני של העניין. ברגע שיחסי העובד-מעביד הלגיטמיים, והדיסטנס הבלתי נמנע מפנים את מקומם למערכת יחסים מתוחה ועוינת במיוחד, השהות בעבודה תהפוך עבורכם לסיוט מר, מה שבהחלט מאותת לכם שהגיע הזמן לארוז חפצים ו...ללכת.

כשהבוס הופך לאויב (צילום: שאטרסטוק)

אתם מאבדים איזון

איבדתם את האיזון בין הבית לעבודה, אתם אוכלים באופן לא בריא, אתם ישנים מעט מידי, עליתם במשקל, אינכם מבלים מספיק עם המשפחה שלכם, אתם לא מצליחים להנות מחופשה... ברגע שהלחץ מהעבודה מתחיל להקרין גם על זמן האיכות שלכם עם המשפחה והחברים, ולהרוס כל חלקה טובה בחייכם - הכתובת על הקיר, חברים.

כשהלחץ הורג אותך (צילום: שאטרסטוק)

החברה מאבדת יציבות

אם נראה לכם שהיציבות הפיננסית של החברה בה אתם עובדים מתחילה להתערער, ואתם מריחים סבב פיטורים באופק, אל תהססו מלהתחיל לחפש עבודה אחרת. לא תהפכו לבוגדים לאומיים אם כל עוונכם יסתכם בדאגה לעצמכם ולמשפחה שלכם.

כשהיציבות מתערערת (צילום: שאטרסטוק)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר