המחקר שיסבך אתכם: גברים ישנים טוב מידי

למרות המגמות החדשות של שווין בנטל ונפנוף בדגל הפמניזם, כאשר זה מגיע למיטתו של הגבר, הוא חוזר לצורתו הקדמונית, שוכח את חובותיו כבעל וכשותף ומעדיף להשאיר לה את תפקיד הקימה בלילות. אם תהיתם, למה אנו מעירים דובים מרבצם? חכו עד שתקראו על המחקר הבא (זוגיות והורות)

יותר טוב מתינוק (צילום: שאטרסטוק)

סקר קצר, מי ישן יותר נשים או גברים? באומדן גס - המדדים יהיו זהים. כל עוד המאזן המספרי של 2 המינים לא ישתנה, הגברים יטענו בלהט כי המיטה היא מנת חלקן של הנשים המאושרות ואלו האחרונות יסבירו בטוב טעם את הטיעון ההפוך בדיוק. אלא אם כן... ובכן, אם קוראי השורות התברכו בין היתר במספר צאצאים, חילוקי הדעות יפנו את מקומן להסכמה שבשתיקה (די רועמת מהצד הנשי) לגבי הפער הבלתי מבוטל בין שעות השינה להן זוכה כל אחד מבני הזוג, כאשר מספר רב יותר של קורי שינה מופיעים - על פניו דמויי הכרית של האיש כמובן..

אין ספור ויכוחים ובעיות שלום בית בין בני זוג ברחבי העולם נסובו סביב סוגיית הקימה בלילות, למרות המגמות החדשות של שוויון בנטל ונפנוף בדגל הפמניזם. כאשר זה מגיע למיטתו של הגבר, הוא חוזר לצורתו הקדמונית ושוכח את חובותיו כבעל וכשותף. ואם תהיתם, למה אנו מעירים דובים מרבצם ונותנים לנשותיכם פתחון פה, חכו עד שתשמעו על המחקר הבא. אי שם בעולם, חוקרים חשובים וחכמים החליטו להתעלל קצת בצד הזכרי של היקום ולתת למין השני יכולת טיעון בלתי ניתנת לערעור. כן, עכשיו זה מדעי; מחקר מוכיח כי ילדים פוגעים בשינה של נשים יותר מאשר בזו של הגברים.

אבות ישנו יופי כששיני בנים תצאנה... (צילום: שאטרסטוק)

על פי מחקר מקדמי שיוצג בכנס השנתי ה-69 של האקדמיה האמריקנית לנוירולוגיה, גידול ילדים גורע מכמות ואיכות השינה של האמהות אולם מותיר את שנתם של האבות נעימה וללא פגע.

במסגרת המחקר גילו החוקרים כי נוכחות של ילדים בבית היא הגורם היחיד שמתקשר לשאלה האם נשים מתחת לגיל 45 ישנות בהתאם לכמות הנדרשת (שנעה בין 7 ל-9 שעות שינה). למעשה, כל ילד נוסף העלה את סיכויי האם לישון פחות מהנדרש בכמעט 50%. בנוסף, נמצא כי פחות ממחצית מהאמהות דיווחו על 7 שעות שינה לפחות לעומת 62% מנשים ללא ילדים.

אבל בזמן שהילדים עסוקים בלהרוס את שנת הלילה של אמהותיהם, המחקר לא מצא שום קשר בין נוכחותם בבית לבין אורך שנת הלילה של הגברים. המחקר אמנם לא להתעמק בסיבה להבדלים הללו, ונכון שהאמהות יותר רגישות לבכי של התינוק וכל זה, אבל בינינו, הושטת יד נוספת לעזרה לאשתך בחזית הילדים לעולם לא תהיה רעיון גרוע מידי.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר