חדשות האוכל

עוגיות אוראו חולקו לילדים חולים במסיבת פורים של "רחשי לב"

כחלק מתרומתה לקהילה, 'אוראו' נרתמה לשמח ילדים חולי סרטן וחילקה את העוגיות המפורסמות בכשרות פרווה מהודרת במסיבת הפורים של ארגון "רחשי לב" (חדשות האוכל, שיווקי)

אוראו תורמת לקהילה (צילום: יח"צ)

ארגון "רחשי לב" מפעיל מערך מתנדבים בבתי ילדים חולי - סרטן בכל רחבי הארץ, פעילות מיוחדת נעשית במחלקות האונקולוגיות בביה"ח שיבא תל -השומר וביה"ח דנה באיכילוב.

במהלך מסיבת פורים שערך הארגון, חולקו לילדים החולים ובני משפחותיהם מעוגיות 'אוראו' אשר זכו לאחרונה לכשרות המהודרת בד"צ איגוד הרבנים בראשות הרב יעקב אשר וועסטהיים.

ב'אוראו' הדגישו כי הם רואים חשיבות רבה להעניק שמחה וחיוך לילדים החולים, וזאת כחלק מפעילות החברה למען הקהילה בישראל.

לאחרונה הושקו עוגיות אוראו בכשרותו המהודרת של הרב וועסטהיים שנחשב לאחד ממומחי הכשרות הידועים באירופה ובעולם כולו, ובייחוד בקטגוריית הממתקים והעוגות.

במערכת הכשרות של הרב וועסטהיים בד"צ איגוד רבנים מציינים כי "צוות משגיחים נסע לאינדונזיה על מנת לעמוד מקרוב אחר מערך ייצור העוגיות. חומרי הגלם נבדקו בקפידה ושימת לב מיוחדת ניתנה בכדי לוודא שהקמח אינו בחשש "חדש". כל תהליך הייצור והאריזה התבצע בנוכחות ובפיקוח תמידי של משגיח ירא שמים שמונה מטעם ועדת הכשרות של בד"צ איגוד רבנים שווידא שהנחיות הכשרות המוקפדות נשמרות במהלך כל הייצור".

כשרותו של הרב וועסטהיים ידועה בהקפדתה היתירה על כל דקדוקי ההלכה ומקובלת על כל שכבות הציבור, כאשר ציבור היראים סומכים ידיהם על הכשרות שמובילה כיום את עולם הכשרות.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר