נתרפאה המשפחה

שנה אחרי האסון הקשה: בן למשפחת וינגוט

כמעט שנה לאחר האסון בו קיפח את חייו הפעוט אליה ויינגוט ז"ל לאחר שנשכח ברכב באשדוד, בשעה טובה חובקים הוריו בן זכר. "תודה אלוקים!" כתבה האם ברשת הפייסבוק (חרדים)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
אליה ויינגוט ז"ל ואמו אודיה (צילום: מתוך פייסבוק)

כמעט שנה לאחר האסון בו קיפח את חייו הפעוט אליה ויינגוט ז"ל לאחר שנשכח ברכב באשדוד, בשעה טובה נולד למשפחה בן זכר. האסון הצליח לטלטל רבים במגזר החרדי והכללי בישראל, ועורר את המודעות לשכחת ילדים ברכב.

האם, אודיה, כתבה בחשבון הפייסבוק שלה: "תודה לך אלוקים! תודה על כח, תודה על כאב, תודה על נשימה, תודה גם על דמעה! תודה על אוצר חדש שבא אלינו לחיים! אוצר שרק אתה מסוגל לשלוח"

האם המשיכה וכתבה: "אוצר שהצטרף למשפחה שאין לי עוד מילים לבטא את האהבה! איציק, אוראל, אבי, אליה, ואוריה - אני מכורה אליכם בכל נים וגיד שבגופי ובנפשי. תודה אלוקים שלי!".

הרכב בו נשכח הפעוט (צילום: תיעוד מבצעי מד"א)

כזכור, לאחר האסון הקשה שזיעזע רבים בישראל, סיפרה האם אודיה על ההתמודדות עם האובדן: "ברגעים הקשים שלי ניסיתי להאחז במשהו. ולו הקלוש ביותר כדי לא לאבד את שפיותי, כדי להצליח לשרוד עוד יום. הכאב צף כל שבריר ושבריר אין מזור אין תרופה אין נחמה. הלב שלי כרסיסים! אני לא אני. אילולי האמונה התמימה שבך".

אודיה פנתה אז לבנה ז"ל: "אליה שלי!! אתה יודע?! גרמת להתחזקות עצומה לאהבת אחים מעין כמוהה לאיחוד עצום לזעזוע והמון המון דמעות וכאב, נתת לי/לנו להבין שזכינו להיות במחיצתך שנה ושלושה חודשים.. זכינו!".

האם המשיכה וכתב לבנה: "צדיק של אמא עד עכשיו עשיתי הכל בשבילך.. הכל. מתחננת ממך, מעכשיו הגיע הזמן שלך לשמור עלי לשמור על עמ'י. שלא יראה צער ולא בכי! לעד!".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר