חדשות האוכל

קקאו רמת החייל: בעלות חדשה, כשרות מהדרין ותפריט לכל שעה ביום

"קקאו" רמת החייל החליף בעלות, עבר לכשרות מהדרין ומציע תפריט עשיר - דגים וחלבי - לכל שעה ביום. בערב פסח, זה המקום המושלם לארוחה משביעה וטעימה באווירה מעולה (חדשות האוכל, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף קקאו | כיכר השבת |
קקאו. כשרות מהדרין ותפריט שעושה חשק לעוד (צילום: יח"צ)

רשת "קקאו" כאן כבר מ-2004, ובמשך למעלה מעשור, היא צמחה והתפתחה ל-31 סניפים ברחבי הארץ, רבים מהם כשרים למהדרין, כשכל סניף של קקאו מותאם לקהל הלקוחות המקומי.

ברמת החייל, 10 דקות מבני ברק בסך הכל, נמצא אחד מהסניפים היותר ותיקים של הרשת שהחליף לאחרונה בעלות, עבר גם הוא לכשרות מהדרין בד"צ בית יוסף.

בשל העובדה שהמקום מתאים את עצמו לאופי הלקוחות, קקאו - רמת החייל נפתח כבר בשעה 8:30 בבוקר ונסגר רק ב-23:30 בלילה, ומציע תפריט דגים וחלבי עשיר במיוחד שכולל ארוחות בוקר, ארוחות ביניים קלות, עסקיות מגוונות, ארוחות בריאות, מאפים טריים וקינוחים, מה שהופך את המקום ליעד אידאלי לכל שעה ביום.

המקום מעוצב בנגטיביות שמתעדנת בעזרת תאורה רכה. אפילו שהשחור תופס חלק נכבד מהחלל, הוא לא מאפיל את המקום, אלא מתאזן נהדר עם הלבן ויחד מתקבלת אווירה נעימה ומזמינה. בנוסף, ניתן לשבת בחוץ על טרסת עץ פתוחה וליהנות ממזג אוויר אביבי נפלא ומרגיע של ערב פסח בין הניקיונות.

אלון וינטר, הבעלים החדשים של קקאו רמת החייל

חוויה של אירוח

"באנו לתת משהו שונה" אומר אלון וינטר, הבעלים החדשים של קקאו - רמת החייל, "לא עוד בית קפה או מסעדה, אנחנו רוצים לתת חוויה לאורח שתתבטא בהרבה דברים: אוכל מגוון, תפריט טוב וטעים ושירות מעולה, ויהיו פה זמרים, אמנים אורחים, הרצאות, קאוצ'רים במשך השבוע. כמו כן, בשעות הקטנות של הלילה, המקום יהיה פתוח ויהיה אפשר לבוא, לשתות כוס בירה, לאכול משהו טעים וליהנות מאווירה טובה".

גם מרדכי בן הדוד התארח בקקאו רמת החייל. צפו בקטע:

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר