הו האימה: תקף את חברו שנחר בסכין קצבים

אם אתם סובלים מבעיית נחירות, תוודאו שאתם לא עושים זאת ליד בחור סיני העונה לשם הונג. כשנמאס לו לשמוע את חברו נוחר בקולי קולות הוא החליט לעשות לזה סוף. אבל ממש סוף. "התעוררתי וראיתי את הונג עומד בקצה המיטה שלי כשבידו בסכין קצבים, והפנים שלי היו מלאות דם", שחזר חברו את רגעי האימה.

אילוסטרציה (צילום: שאטרסטוק)

תופעת הנחירות אינה רק מושא ללעג וחיקוי או מטרד רציני לסובל ממנה בלבד. גם אנשים הישנים בסביבת הנוחר (ומקווים שלא הנוחרת) סובלים באופן ישיר מתופעות הלוואי השליליות של הבעיה.

למעשה, הנחירות מהוות לא רק בעיה רפואית אלא גם בעיה חברתית. אם אתם מהזן המרעיש בשנתו יותר מבשעות הערות, סביר להניח שלא רצתם לטפל בבעיה עד שמישהו (לרוב זו תהיה האישה המקטרת) הכריח אתכם לעשות זאת. התופעה הזו מטרידה את הסביבה יותר מאשר את מקור הרעש. נסו לישון במרחק סנטימטרים מטרקטור ממוצע ולקום במרץ ליום חדש ומלא עשייה. פחות נחמד.

אבל זה עדיין לא מצדיק את תגובתו המופרעת של בחור סיני בשם הונג, שקצה נפשו מהרעש הבלתי נסבל של חברו הלוקה בבעית נחירות קשה. המקרה ההזוי הזה שהתרחש במסדרונותיו האפלוליים של מפעל במחוז אוהאי, בעיר וונג'ואו שבסין, תועד במצלמות האבטחה ונראה יותר כאילו נלקח מסרט אימה קריפי לחלוטין.

בסין, הארץ בעלת המנהגים היותר מוזרים בעולם, קיים עוד מנהג אחד מוזר במיוחד, לפיו בחלק מהמפעלים, כמו המפעל בו עבד הונג, נשארים העובדים לישון במפעל.

הבעיה התחילה כאשר אצל הונג ועובד נוסף העונה לשם וואנג, התגלתה בעיית נחירות חמורה שאילצה את האחראים לבודד אותם משאר העובדים בכדי שלא יפריעו להם לישון. פתרון הגיוני וצודק לכאורה, אך דבר אחד הם לקחו בחשבון, יותר נכון - שניים: 1. הם עלולים להפריע אחד לשני. 2. הונג עלול להגיב באופן קיצוני במיוחד. וזה בדיוק מה שקרה.

לילה אחד, לאחר שבמשך תקופה סבלו כל אחד בתורו מחברו המרעיש, התעורר וואנג לסצנה מחרידה. "ישנתי עמוק כשלפתע הרגשתי שמשהו פגע לי בפנים. התעוררתי וראיתי את הונג עומד בקצה המיטה שלי כשבידו בסכין קצבים, והפנים שלי היו מלאות דם", שחזר את רגעי האימה לכלי תקשורת מקומי.

המשך העלילה תועד במצלמות האבטחה של המפעל, ובסרטון שהתפרסם בכלי התקשורת נראה וואנג בורח כשהוא מגונן על עצמו עם... שמיכה, וחברו אחוז התזזית רודף אחריו כשבידו סכין הקצבים. המרדף המחריד מסתיים כאשר וואנג נופל לפתע והונג מסתער עליו ומתחיל להכות בו בסכין. בעקבות המהומה התעורר אחד העובדים שחש למקום ונחרד לגלות את וואנג פצוע ומדמם. המשטרה שהוזעקה למקום עצרה את הונג לחקירה ופנתה את וואנג האומלל לבית החולים.

המקרה הזה ארע אמנם בחודש שעבר, אולם רק עתה הגיע אל כלי התקשורת המערביים. על פי הדיווחים, וואנג ספג פגיעות קשות והוא מטופל בבית החולים בעיר וונג'ואו, ואילו הונג ממתין במעצר לשימוע בעניינו.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר