תשכחו מכל מה שזכרתם על מכוניות מתנגשות ותראו את הסרטון הזה

יוטיובר פופולרי ופעלולן נודע החליט לקחת את רכב הצעצוע המוכר לנו ממגרש ה'מכוניות המתנגשות' הנוסטלגי ולהפוך אותו למשהו הרבה פחות משעמם ורגוע. אז זה מה שקרה אחרי שהוא התקין בו מנוע עוצמתי ונהג בו על 172 קמ"ש • צפו (גאדג'טים ורכב)

תזהר לא להתנגש (צילום: colinfurze/ יוטיוב)

קולין פורזה הוא טיפוס די מטורף. קצת כמו מדען משוגע רק בלי השיער הפרוע וחלוק המעבדה. במחשבה השניה השיער שלו לא ממש מסודר.סליחה קולין, בלי לשפוט! זה שום דבר שמשרק שיער פשוט לא יכול לפתור.

אם השם שלו לא נשמע לכם מוכר, קבלו תקציר: פורזה הוא יוטיובר פופולרי, במאי, פעלולן, וממציא שהתחיל את הקריירה שלו כ...שרברב. לא ברור איך מחדרי השירותים הוא הגיע לשדרוג מכוניות מתנגשות, אבל אנחנו בהחלט שמחים שהוא עשה את זה, כי הוידאו שהוא העלה לחשבון היוטיוב שלו בו הוא מתעד את נסיעת הבכורה שלו במכונית מתנגשת במהירות של 172 קמ"ש - פשוט מטורף.

אוקיי, אז בשביל הסדר הטוב, למבורגיני כשהיא סוחטת את מד המהירות שלה יכולה לפגוע ב-355 קמ"ש (ואם להיות קטנוניים - 354 קמ"ש), אבל ברצינות, מדובר במכונית צעצוע שאתם מכירים ממגרש ה'מכוניות המתנגשות'. כך ש- 172 קמ"ש זו מהירות די מרשימה, אם תשאלו אותנו. רק 182 קמ"ש "זניחים" מבדילים בינה לבין הביצועים של אחת ממכוניות המירוץ היוקרתיות הקיימות בשוק.

אז טוב, 182 קמ"ש זה אכן פער משמעותי, אבל עצמו רגע את העיניים ונסו להעלות בדמיון את אותן מכוניות מתנגשות. נכון שאז הן היו החוויה האקסטרימית ביותר בה התנסיתם, אבל זוכרים כמה איטית ומשעממת היא באמת היתה? באופן אישי, היינו משלמים לא מעט בשביל לנסות אותה שוב, עם 'שדרוג קטן' לנהיגה על 172 קמ"ש, אה, ובלי כל הקטע של ההתנגשות...

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר