להרגיש מיליון דולר: הכירו את החליפה היקרה בעולם

פסח כמעט כאן, ובימים האחרונים שנותרו עד לחג לא מעטים מאיתנו מסתובבים בחנויות האופנה ומחפשים אחר חליפת החג המושלמת. קבלו בתשואות את החליפה שתעלה לכם יותר מדירה בבני ברק (Men)

כיכר Men | כיכר השבת |
החליפה שעיצב סטיוארט יוז (מקור: chillisauce.co.uk)

חג הפסח אוטוטו כאן, ורבים מאיתנו מסתובבים בימים אלו בחנויות האופנה שלאורכן ורוחבן של הערים החרדיות בחיפוש אחר החליפה המושלמת שתעשה לנו את החג ונכוון עליה בברכת "שהחיינו".

מחיר החליפות הממוצע בשוק החרדי יכול לנוע בין 300 ש"ח לחליפות הפשוטות, ועשוי להגיע עד לאלפי שקלים כאשר מדובר באופנות עילית. אנחנו ב-Men, החלטנו להכיר לכם כמה חליפות שמחירן גבוה הרבה יותר מאשר מחירה של דירה ממוצעת בבני ברק.

חליפות. נראה לכם כמו דבר עם מחיר ממוצע? לא בכל המקרים (צילום: שאטרסטוק)

סטיוארט יוז, הוא מעצב יוקרה ידוע ומפורסם שחתום על שפע של עיצובים יוקרתיים, החל מיאכטות ועד מכשירים טכנולוגיים. אבל החליפה היקרה שעיצב בהחלט שוברת שיאים בתחום.

לצורך עיצובה של החליפה היקרה, שקד יוז במשך 800 שעות על המבנה, הגזרה והתאמת החומרים. היא עשויה מקשמיר, צמר, משי, ויהלומים. אם לדייק במספרים, היא מכילה 480 יהלומים של 0.5 קראט הממוקמים במעטפת החיצונית של החליפה.

הוא עיצב רק שלוש חליפות כאלה, שמחירן נע סביבות 829,250$. עם זאת, גם אם יש לכם את הכסף המיותר להשקיע בכזו חליפה, לא בטוח שמומלץ לסכן את חייכם ולהסתובב עמה מחשש לשודדים שהיא מושכת לעברה.

יצויין, כי עסקת ההלבשה היקרה בעולם, נעה סביב מחיר של מיליון דולר, וכנראה גם תגרום לכם להרגיש באמת "מיליון דולר". מדובר בעסקה כוללת שמציע המעצב הנרי פול, ובמסגרתה ניתן לבחור יחד עם החליפה גם חולצות מחויטות מהבדים היקרים ביותר בעולם, עניבות משי מותאמות ונעליים מעורות אקזוטיים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר