חדשות האוכל

סיוט שהתגשם? אינסטגרם מוצף בתמונות של גלידה שחורה

נתחיל מהסוף: זה לא פינוק קיצי למפלצות - זו גלידה אכילה לגמרי ויש הטוענים שהיא גם טעימה לא פחות. אז מה גורם לה להיצבע שחור? רמז: לא צבע מאכל, אלא דווקא מרכיב בריא (חדשות האוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |
גלידה שחורה. למה? (צילום: @helloitsroxie)

מי שלא אוהב גלידה - שיקום. כן, בדיוק כמו שחשבנו - רובכם עדיין יושבים כעת. ובאמת, מי יכול לסרב לקר המתוק והכל כך טעים הזה, לאו דווקא ביום קיץ לוהט, אגב. אנחנו בכלל מעדיפים את הגלידה שלנו בחורף, בקיץ היא נמסה מהר מדי, אבל זה כבר עניין לכתבה אחרת.

כך או כך, נראה ששלל צבעי הקשת אינם מספקים את חובבי הגלידה, והם החליטו לעלות שלב ולעבור ל: גלידה שחורה.

יותר ויותר בלוגריות אוכל ואנשים שקשורים לתחום הקולינריה ברחבי העולם, מפרסמים ברשתות החברתיות תמונות של גלידה שחורה, כשלעתים גם הגביע עצמו שמחזיק את הגלידה - שחור כולו. פוטוגני נורא, בהחלט.

בדיקה מהירה מגלה שהמרכיב שאחראי לצבעה הייחודי של הגלידה אינו צבע מאכל אלא דווקא מרכיב שנחשב לבריא: פחם פעיל.

אפשר לצחצח איתה שיניים

הפחם הפעיל נחשב ל"תרופת סבתא" ותיקה ומיוצר ממגוון מקורות. למרות הקונוטציה המרתיעה, הפחם הפעיל המגיע ממקורות טבעיים (כמו קליפות קוקוס) מומלץ לצריכה כתוסף תזונה המסייע לספיחת רעלים וסילוקם מהגוף, הפחתת גזים ונפיחות ומניעת בחילות ושלשולים.

בנוסף, הפחם הפעיל משמש כפתרון ראשוני מהיר בזמן של נטילת מינון יתר של תרופות כמו אקמול או אספירין, וצחצוח שיניים באבקת פחם פעיל עוזר להלבין אותן.

בשנה האחרונה, הפחם הפעיל הפך לפופולרי יותר ונראה שהוא הצליח אף לחדור לסצנת המזון עם גלידות בטעם של...רגע, באיזה טעם זה, בעצם? ארובה? ומה קורה לשיניים? צריך להסתובב עם מברשת שיניים צמודה אחרי כל פינוק שחור כזה?

נראה שלעולם לא נדע או לפחות עד שמישהו יעשה לגלידה השחורה עלייה לארץ ויכשיר אותה למהדרין (בחנויות טבע ניתן למצוא כמוסות פחם פעיל כשרות למהדרין).

בינתיים בתמונות היא בהחלט מצטלמת נהדר:

ms.yuii_ii

demiconcept

moon_child_black

chikkshernandez

_pieceofkake_

thewanderlustingmama

afrustratedfoodie

annefermano

firlianitaahdiyanti

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר