ניתוח מיוחד: מהו הצבע שלך?

תעצמו עיניים ותחשבו על הצבע האהוב עליכם. חשוב שזה לא היה צבע הבגדים או צבע המכונית שלכם, אלא באמת הצבע האהוב עליכם. מה הוא? צהוב? כחול? ירוק? ומה זה אומר עליכם?

דינה פלר | כיכר השבת |

כחול. כחול הוא הבצע האהוב על האנשים השמרניים והפרקטיים. זה צבע של רוגע, לכן הוא מושך אנשים שיודעים להעריך שקט ושלווה. לרוב אוהבי הצבע הכחול הם אנשים מסודרים ומאורגנים.

שחור. אף שנהוג לחשוב שצבע שחור מצביע על נטיות פסימיות, בפועל הצבע השחור מצביע על ביטחון עצמי והשאיפה להצליח. אנשים שאוהבים צבע שחור הם לעיתים קרובות פעלתניים ואימפולסיביים.

ירוק. חובבי הצבע הירוק זקוקים מאוד להערכה ולמחמאות. הם די תלויים בדעתם של הסובבים אותם, אף שלרוב מנסים להסתיר זאת. זו לעיתים גם הסיבה לכך שחלק ניכר מאוהבי הצבע הירוק מתאפיין בשתלטנות והנטייה להתערב בחיים של אחרים.

חום. האנשים "החומים" הם אנשים שאפשר לסמוך עליהם. אלה אנשים שטוב להם עם עצמם, שלא סובלים מבדידות ונהנים להישאר בבית. נשים שאוהבות את הצבע החום בדרך כלל גם משקיעות הרבה בטיפוח הבית שלהן.

צהוב. צהוב הוא צבע של אופטימיות. "הצהובים" לא רק אופטימיים, הם גם אנרגטיים מאוד. נשים שאוהבות את הצבע הזה גם אוהבות לבצע שינויים בביתן, להחליף דברים ולהזיז רהיטים.

אדום. אדום זה צבע חזק ובולט. כך גם האנשים שאוהבים את גווני האדום הם אנשים נמרצים, אימפולסיביים, בעלי יחסי אנוש טובים. "האודמים" לא אוהבים לשבת בחוסר מעש, הם אוהבים לעבוד, ליצור ולנוע.

ורוד. ורוד נחשב לצבע נשי והוא אופייני בדרך כלל לנשים רגישות ודאגניות. אם החיבה לצבע הורוד מאפיינת לא ילדה, אלא אישה בוגרת, סביר להניח שזו אישה שגם אוהבת להיות במרכז העניינים.

סגול. האהבה לצבע הסגול מבציעה על אמינות ורגישות. אלה אנשים שאוהבים להרשים, אבל לא אוהבים לקבל החלטות.

לבן. בצבע הלבן בוחרים לרוב האנשים שמחפשים דרך להגשים את הפוטנציאל שלהם, שזקוקים הן למרחב פעולה והן למרחב מחשבתי. "הלבנים" מלאים ברעיונות, אבל הרבה פעמים סובלים מקלות דעת יחסית.

אפור. הצבע האפור מצביע על אישיות חזקה, על אנשים שאוהבים להרשים, אל לא ממש מסוגלים להקשיב לעצות של אחרים. בדרך כלל מדובר באנשים אינדיבידואליסטים שלא קל לשכנע אותם במשהו.

כתום. כתום הוא צבע על אינטואיציה, של חלום ושל חזון. אבל זה גם צבע של תחרותיות ושל התחזות. מי שאוהב את הצבע הכתום לא מהסס כשעליו לקבל החלטה, אבל מאידך, העקשנים הגדולים ביותר הם דווקא חובבי הכתום.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית