סגול, חום ואפור

חופש המידע? מהי עלות צביעת שערו של ראש הממשלה

פנייה אלמונית שהגיעה לממונה על חופש המידע דורשת את פירוט ההוצאות על צביעת שערות ראשו של מר נתניהו - על שלל גווניו השונים המתחלפים בתדירות גבוהה (סטייל ואופנה)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
נתניהו מתייחס בהומור (צילום: איתי בית און, לע"מ)

צבע שיערו של ראש הממשלה בנימין נתניהו - סגול, אפור, לבן או חום - גרר לאחרונה התייחסות ציבורית ותקשורתית נרחבת, שלאחריה גם הוא עצמו אמר "אומרים שחום זה האפור החדש. אני מבטיח לכם שבעוד כמה שבועות האפור הישן יצמח".

כעת, במסגרת חוק חופש המידע, שוגרה פנייה אלמונית לממונה על חופש המידע במשרד ראש הממשלה ובה בקשה לפרט את כל הוצאות המדינה סביב צבעי השיער של נתניהו, כך נחשף באתר 'מזבלה'.

כזכור, בדו"ח מבקר המדינה לשנים 2010-11 נכתב, כי הוצאות האיפור והשיער של בנימין נתניהו היו גבוהות בהרבה מגובה דמי הייצוג שנקבעו על ידי ועדת הכספים ועמדו על כ-82 אלף ש"ח בממוצע לשנה.

ראש הממשלה מדבר על צבעי שערו (צילום: איתי בית און, לע"מ)

אם הפנייה לממונה הרלוונטי תיענה בחיוב, יאלצו במשרד ראש הממשלה לענות על מספר שאלות שקשורות לשיערו של ראש הממשלה, בהן כפי שמפורט בפנייה: סך ההוצאות של המדינה על שערו של נתניהו, פירוט צבעי השיער שנרכשו עבורו, לרבות גוונים, מותגים, אחוז מי החמצן ותאריכי רכישה/צביעה מדוייקים.

בסוג של קריצה נשאלו גם השאלות הבאות: "האם נעשה שימוש באבקת הלבנה על מנת לשמור על הצבע בגוון טוב יותר" ו"כמה זמן השאירו את הצבע על ראשו של ראש הממשלה בכל אחת מהפעמים".

כאמור, בסרטון שהעלה נתניהו בחול המועד פסח מסיור עם רעייתו בגליל הוא התייחס לצבעי הטבע מסביב, והוסיף בהומור עצמי: "הכול ירוק, קצת חום, ואני לא מדבר על צבע השיער שלי. אגב אומרים שחום זה האפור החדש. אני מבטיח לכם שבעוד כמה שבועות האפור הישן יצמח".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר