צפו: "פורשה המיליון" שלא תצליחו לקנות גם אם אתם מיליארדרים

מכונית ה"פורשה 911 קאררה S" יורדת מפס הייצור, והחברה ייצרה את הרכב המיליון - עם תגיות יוקרה ונגיעות עיצוב מכל הזמנים. 64 שנים של יוקרה הגיעו לסיומן. צפו בייצור הרכב האחרון (MEN)

(צילום: יח"צ)

לחברת "פורשה" המייצרת את מכוניות היוקרה ומכוניות הספורט בהם דגם ה-911 היוקרתי, אוסף מכוניות מכל סדרת ייצור. לאוסף המעניין הזה, מצטרפת כעת מכונית חדשה. המכונית היא פורשה 911 היורדת מפס הייצור 64 שנה לאחר השקת הדגם הראשון של מכונית הספורט המבוקשת.

כך יוצר הרכב המיליון (צילום: יח"צ)

הרכב המיליון שיוצר הוא מדגם קאררה S בצבע ירוק כהה, והוא יוצר עם כמה עיצובים המזכירים את העיצוב הראשוני של כלי הרכב, ואולי הדבר הכי חשוב - על הרכב הוצמדו התוויות המציינות את המספר הסידורי שלו, 1,000,000. גרפיקה עם המספר הייחודי הוטבעה גם על לוח המחוונים ועל המרכב החיצוני והפנימי.

עד היום, הדגם נחשב למזוהה ביותר עם המכוניות של החברה, והמכונית זכתה ביותר מ-15 אלף מירוצים. נתון מעניין לא פחות הוא שיותר משני שליש מכלל המכוניות שיוצרו עדיין במצב נסיעה (שישים וארבע שנה, זוכרים?). את הסדרה היוקרתית, בה הדגם המיליון, תציג החברה באירועים שונים, בתערוכות רכב ובמוזיאון החברה בשטוטגרט.

אם חשבתם לרכוש את המכונית, אז שימו לב שהיא לא למכירה, וכמוה כל אחד מהפריטים הנמצאים באוספים של החברה בהם רכב מהסדרה הראשונה שיוצרה לפני שישים שנה.

הרכב המיליון (צילום: יח"צ)
תגית היוקרה (צילום: יח"צ)
הרכב המיליון (צילום: יח"צ)

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר