איך עושים דריפטים עם 600 כוח סוס. צפו

היצרנית הגרמנית חושפת את הרכב החדש מסדרת M5, בעל הנעה לארבעת הגלגלים, מערכת הילוכים משתנה. והם חשבו גם על דריפטים. צפו בביצועים (MEN)

הרכב החדש (צילום: יח"צ)

יצרנית הרכב הגרמנית ב.מ.וו מציגה רכב חדש מסדרה 5M. הרכב, בעל ביצועים נדירים שלא נראו עד כה ברכבים מהסדרה הנוכחית.

על פי נתונים שמפרסמת היצרנית הגרמנית, הרכב החדש יהיה עם מנוע בעל 600(!) כוחות סוס, הנעה כפולה מתנתקת, ומשקל נמוך שמייצרים יחדיו תאוצה גבוהה מאוד.

ההחלטה לפזר את עוצמת המנוע לכל ארבעת הגלגלים ולא רק לשניים האחוריים, נועדה להבטיח יציבות גבוהה יותר והתנהגות כביש בטוחה.

על פי הערכות, הדגם החדש יאיץ ב-3.5 שניות מ-0 ל-100 קמ"ש, ויהיה בעל מהירות מירבית של 200 קמ"ש.

השינוי המשמעותי בדגם הנוכחי יאפשר לנהג בחירה בין מספר מצבים, בשילוב מערכת בקרת היציבות הדינמית של החברה (DSC) והדיפרנציאל מוגבל ההחלקה, הנעה כפולה ובקרת יציבות מלאה לנהיגה בטוחה עם אחיזה מירבית.

בקרת היציבות, הליברלית יותר, מאפשרת החלקה מסוימת של הגלגלים האחוריים, יחד עם הנעה כפולה במצב ספורט, או ניתוק מלא של בקרת היציבות ובחירה בין הנעה כפולה מלאה, ספורטיבית יותר או מנוטרלת לחלוטין. במצב האחרון יועבר כל הכוח לגלגלים האחוריים והנהג יוכל לבצע דריפטים (החלקות).

שיפור נוסף שעשו הגרמנים בדגם, הוא בתיבת ההילוכים: התיבה הנוכחית תהיה 'סטפטרוניק', עם 8 יחסי העברה ואפשרות בחירה בין שלושה מצבים - ידני, מאל אוטומטי מלא או העברות הילוכים ספורטיבית.

הדגם יגיע לישראל, אם שאלתם, כבר בתחילת שנת 2018.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר