חדשות האוכל

סעודת שבועות מושלמת עם המוצרים הבריאים והטעימים של טרה

כמדי שנה, לקראת חג השבועות מחלבת טרה מציעה מגוון רחב של מוצרי חלב בריאים וטעימים לסעודת חג מפוארת שמנצלת את כל היתרונות של מוצרי החלב בכשרות מהודרת (חדשות האוכל, שיווקי)

kikar.co.il בשיתוף טרה | כיכר השבת |
מוצרים איכותיים לשולחן שבועות מושלם (צילום: shutterstock)

למחלבת טרה מבחר גדול של מוצרים בטעם מצוין ועם ערכים תזונתיים טובים יותר, המאפשרים לצרכנים ליהנות מכל היתרונות של מוצרי החלב, עם כשרות מהודרת של בד"צ אגודת ישראל.

במהלך השנים האחרונות השיקה מחלבת טרה סדרת מוצרים עם ערך תזונתי משופר, כמו גבינה צהובה 'נעם' מ-100% רכיבים טבעיים, שוקו מוו ללא תוספת סוכר וממתיקים מלאכותיים, סדרת מעדני מוו לילדים עם יותר סידן ופחות סוכר, גבינה לבנה וגבינת קוטג' מ100% רכיבים טבעיים ובטעם נפלא.

מוצרי החלב של טרה מיוצרים לא חומרים משמרים הודות לטכנולוגיות מתקדמות שמיושמות במחלבה ומאפשרות תנאי סטריליזציה ואיכות מהמתקדמים בעולם. השילוב בין טעם אהוב לבין ערכים תזונתיים הופך את מוצרי טרה לבחירה היומיומית הטבעית של הורים רבים המעוניינים להעניק יותר לכל בני המשפחה.

בתקופת חג השבועות, זוכים המוצרים המצוינים של מחלבת טרה לביקוש גבוה ביותר. המוצרים הייעודיים לבישול ולאפייה הם המבוקשים ביותר לקראת החג: סדרת גבינה צהובה 'נעם' קלאסית או דקה- דקה, באחוזי שומן שונים: 28%, 22%, 15% ו-9% שומן, מוצר ייחודי בסדרת 'נעם' הוא גבינה צהובה מגורדת באריזת 500 גרם וכן שמנת מתוקה, שמנת חמוצה, שמנת לבישול, גבינת טוב טעם וגבינה לבנה מ-100% רכיבים טבעיים ועוד, המאפשרים לצרכנים לשלב במאכלי החלב של החג חומרי גלם איכותיים ובריאים יותר, שמשדרגים כל מנה ומתכון.

מחלבת טרה נערכת בימים אלו לשיווק מוגבר של המוצרים ברשתות השיווק ובנקודות המכירה, על מנת לעמוד בביקוש הרב למוצריה לפני חג השבועות, ומזמינה את צרכני המהדרין ליהנות בחג ממגוון מוצרי חלב בריאים יותר וטעימים יותר בכשרות מהודרת של בד"צ אגודת ישראל.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר