"רעננות מושלמת"

פיוז טי משיק סדרת משקאות חדשה: פיוז טי Herbal

'קוקה-קולה ישראל' משיקה סדרה חדשה של משקאות פיוז טי במתיקות מעודנת ובטעמי פירות עם צמחי תבלין מרעננים במיוחד - מנגו-קמומיל ואגס-מרווה, בהשגחת הרב לנדא. שלי שמיר-קינן, סמנכ"ל השיווק של 'קוקה-קולה', על הסדרה חדשה המושקת בימים אלו (אוכל, שיווקי)

פיוז טי משיק סדרת משקאות חדשה. (צילום: יחצ)

אילו טעמים קיימים בסדרה?

פיוז טי Herbal יושק בשני טעמים מרעננים: מנגו-קמומיל ואגס-מרווה. השילוב בין טעמי פירות לבין צמחי תבלין יוצר טעם ייחודי, נפלא ומרענן במיוחד, עם 24 קלוריות בלבד ל-100 מ"ל.

הטעמים החדשים בהשגחת הרב לנדא יושקו בבקבוקים של 1.5 ליטר שיוצעו למכירה בכל רשתות השיווק, וכן בבקבוקים של 500 מ"ל אשר יוצעו למכירה בחנויות נוחות שונות.

הסדרה החדשה מצטרפת למשקאות המוכרים של פיוז טי בכשרות מהודרת במגוון טעמי פירות מרעננים ובמתיקות רגילה: אפרסק, דיאט אפרסק, מנגו אננס, אקזוטי, ענבים ופירות יער.

משקאות פיוז טי משווק בבקבוקים ומארזים במגוון גדלים: בקבוקי 330 מ"ל, 0.5 ליטר, 1.5 ליטר, ומארזי רביעיות ושישיות של בקבוקי 1.5 ליטר לצריכה משפחתית חסכונית.

רוצים לפנק מישהו בזר פרחים במתנה מפיוזטי? לחצו כאן

כיצד הפך המותג תוך שנים ספורות למותג מוביל בקטגוריה?

מותג פיוז טי מציין את שנתו הרביעית מאז השקתו ב-14 מדינות בו-זמנית, כאשר בשנים אלו ביסס את מעמדו כמותג המוביל בקטגוריית התה הקר בישראל ובעולם. ההשקה של פיוז טי זכתה להצלחה והפכה אותו לאחד המותגים הבודדים שזכו תוך פרק זמן קצר ביותר להיות מותג מוביל.

גם כאן בישראל, בשנים האחרונות ביסס את עצמו מותג פיוז טי בהובלת הקטגוריה. השקת הסדרה החדשה של פיוז טי באה לתת מענה לצורך של צרכנים המחפשים משקה תה קר מרענן ומרווה, מופחת קלוריות ובמתיקות מעודנת. בשנים האחרונות ביסס את עצמו המותג בהובלת הקטגוריה, הן בהיבטי הצריכה והן בחדשנות השיווקית, כאשר השקה זו מציינת חדשות מוצרית אשר מתכתבת עם פעילות המותג מאז השקתו.

רוצים לפנק מישהו בזר פרחים במתנה מפיוזטי? לחצו כאן

מהי הבשורה שלכם עבור צרכני המגזר החרדי?

הכשרות המהודרת של הרב לנדא למשקאות פיוז טי מאפשרת כיום לצרכני מהדרין רבים ליהנות מבשורת הרעננות והטעם הנפלא של מותג התה הקר המוביל בארץ. על פי הנתונים בשטח, ניכר כי צרכני המהדרין אוהבים את המשקה המרענן וצורכים אותו במגוון הזדמנויות.

כעת הצרכנים מוזמנים להתרענן גם עם תה קר מופחת קלוריות במתיקות מעודנת בטעמים חדשים: מנגו-קמומיל ואגס-מרווה. כדי לתת לצרכני המהדרין את כל היתרונות הללו ולשמור על השילוב הייחודי של רעננות מושלמת וטעמים מקוריים יחד עם כשרות מהודרת, הושקה הסדרה החדשנית בכשרות מהודרת של הרב לנדא.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר