איך לשתות מספיק מים בקיץ בלי לשעמם את בלוטות הטעם

צריכת נוזלים גבוהה, בעיקר בקיץ, מקררת את הגוף ושומרת על טמפרטורה קבועה בתנאי חום. כך תעשו את זה בקלות, מבלי שבלוטות הטעם ישתעממו (אוכל, צרכנות)

פתרון מרענן לשתייה מספיקה בקיץ (צילום: shutterstock)

ימות הקיץ החמים מצריכים שתיית נוזלים מרובה. הנוזלים מקררים את הגוף ושומרים על טמפרטורה קבועה בתנאי חום. כל זה נכון במיוחד בימות הקיץ החמים, כשאנחנו מטיילים בחוץ או מבצעים פעילות גופנית.

בחברת 'טמפו' מדווחים על עליה חדה בצריכת משקאות קלים, מוגזים ומים בימי הקיץ.

מרבית המשקאות הקלים והמתוקים עשירים בסוכר וחסרים רכיבים תזונתיים אחרים. על כן מומלץ להימנע משתית משקאות מתוקים או מרובי קפאין ולהעדיף את שתית המים והסודה.

אחד המשקאות שזוכים לפופולאריות רבה הוא מי סודה.

סודה הם מים שהמיסו בהם פחמן דו חמצני (CO2) בלחץ גבוה ומהווה משקה בריא וטבעי עם נופך של הנאה ואנרגיה.

בניגוד לתדמיתה בעבר, כשסודה נתפסה כמשקה האופייני לאנשים מבוגרים, כיום ישנה עלייה בפופולאריות המשקה בשילוב מגמת הבריאות והוא נתפס כיוקרתי וטרנדי.

הסודה מתעלה על אחיותיה מקטגוריית הממותקים, משום שהיא מצליחה לספק חווית שתייה מרעננת לא פחות מאחיותיה הממותקות, מצד אחד, ולא מביאה עמה צרות בצורת רכיבים משונים או סוכר מצד שני.

הקריטריון החשוב ביותר בסודה הוא עוצמת הגיזוז. על הקריטריון הזה עונה בצורה מושלמת סודה טמפו, שגם מכילה, בניגוד למתחרותיה – אך ורק מים ופחמן דו-חמצני. זו כנראה הסיבה שנבחרה עפ"י סקר TNS במרץ 2016 כסודה בעלת עוצמת הגיזוז הגבוהה ביותר. שכן ככל שיש פחות רכיבים צידיים ומיותרים כמו סודה לשתייה, חומצה ציטרית ומלח שולחן – יש יותר מקום לפחמן דו-חמצני, מה שהופך את הסודה לחזקה ומרווה.

ממחקרים שבוצעו עולה כי גברים ונשים אוהבים לשתות סודה כאשר הגברים מעדיפים גיזוז גבוה יותר ואילו נשים מעדיפות גיזוז עדין יותר

בניגוד למשקאות ממותקים, הסודה של טמפו עומדת בכלל הזהב של התקינות הבריאותית העכשווית: כמה שפחות רכיבים באותיות הקטנות שעל התווית.

עם זאת מציעה טמפו גם סודה בנגיעות טעם לאלו שרוצים לגוון. סודה טמפו בנגיעות: פירות יער, אננס ולימון ליים - ללא תוספת סוכר, ללא ממתיקים ובאפס קלוריות. בכשרות המהודרת של בד"ץ העדה החרדית.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר