אטרקציה תיירותית

רק בימים הקרובים: אומגה ממגדל אייפל. צפו

גלישת האומגה החדשה מהקומה השנייה של מגדל אייפל בפריז, מגובה של 115 מטרים ובמהירות של כ-90 קמ"ש לאורך 800 מטר, תתאפשר רק עד ליום ראשון הקרוב (תיירות)

אלי רוטמן | כיכר השבת |
גלישה באומגה (צילום: מתוך PERRIER ביוטיוב)

במגדל אייפל בפריז - אחד מאתרי התיירות הפופולאריים בעולם - הוסיפו אומגה, שתשגר אנשים מהקומה השנייה של המגדל מעל לפארק שאן דה מארס ועד מתחם בתי הספר הצבאיים אקול מיליטר. שמה הרשמי של האומגה החדשה הוא Le Perrier Smash.

מי שיבחרו לגלוש באומגה זו, יהנו לראות את פריז מגובה של 115 מטרים מעל הקרקע, ובמהירות של כ-90 קמ"ש. האומגה הותקנה במימון מותג המים המינרלים המוגזים 'פרייה', לכבוד אליפות צרפת הפתוחה בטניס המתקיימת בימים אלה, ועל כן הוחלט על מהירות זו - שתואמת בערך את מהירות הפתיחה במשחק טניס.

יצויין, כי האומגה היא אטרקציה זמנית בלבד, שתיסגר כבר ביום ראשון הקרוב - ה-11 ביוני. עם זאת, החוויה כולה אורכת כדקה בלבד, והמרחק הכולל מנקודת ההתחלה ועד הסיום הוא 800 מטרים.

לאחר סגירת המתקן יוכלו המבקרים הרבים להמשיך וליהנות מהאטרקציות הקיימות במגדל, הכוללות נסיעה במעלית לפסגה, שתי מסעדות, בר שמפנייה ותצפית עם רצפה מזכוכית - במקום הנחשב לאתר התיירות הפופולארי בעולם, שמבקרים בו בכל שנה 7 מיליון אנשים.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר