האגיס מחלקת ערכות להפרשת חלה כסגולה ללידה קלה

את ערכת הפרשת החלה של האגיס כבר קיבלת? בואי ליהנות מחוויה רוחנית מרוממת ומפנקת כבר מהרגע הראשון כסגולה ללידה קלה (צרכנות, אוכל)

הפרשת חלה עם האגיס (צילום: shutterstock)

האגיס המלווה אותך מהרגע הראשון ובכל רגעי האימהות המופלאים, מזמין אותך לארח את חברותייך לסדר הפרשת חלה ביתי ומרגש, סגולה ללידה קלה, ומעניק במתנה ערכת הפרשת חלה.

עד כה, מאות נשים התקשרו והזמינו את הערכה, והתגובות - מדהימות!

יעל מבני ברק מספרת: "תמיד קיוויתי שאצלי, ההכנה ללידה תראה אחרת. רוחנית יותר, משמעותית יותר. ואז הגיעה הערכה של האגיס, ואני רוצה להגיד שזה ממש מה שקיוותי לו. החברות היו יחד איתי בהפרשת החלה. התפללנו, דיברנו על החששות, על העתיד. והכל באווירה רוחנית נפלאה. היה מושלם".

ברכי מביתר מספרת: "איך שהעלתי את הרעיון להזמין את הערכה, כל הגיסות התלהבו. זה אמנם לא היה פשוט למצוא ערב משותף לכולן, אבל זה זה היה שווה כל רגע. הערכה הייתה מתוקתקת. כל מה שצריך והרבה יותר. היינו ביחד במטבח, שרנו ובקשנו בקשות. עכשיו, אני מרגישה שאני באמת מוכנה ללידה".

אז אם את מחפש דרך להתכונן בדרך רוחנית ומיוחדת ללידה, האגיס מזמין גם אותך להתקשר ולקבל את ערכת הפרשת החלה במתנה!

בערכה תמצאי סדר הפרשת חלה ומתכון לאפיית חלה של השפית מירי זורגר, פריטים מסדרת ניקול לאירוח חברותייך ועלון מידע להתחלה חדשה וכמובן חיתולי האגיס Little Babies להתנסות לך ולחברותייך.

במיוחד עבור הרך הנולד, פיתח האגיס את סדרת חיתולי Huggies Little Babies עם שכבת Gentle Protection בעלת כריות רכות וייחודיות לספיגה אופטימלית ולהגנה מקסימלית על עור תינוקך.

לקבלת הערכה התקשרי: 1-800-42-32-32

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר