קלאסי או עמיד? איך לבחור שעון שמתאים לכם בדיוק

לקראת עונת החתונות שתתחדש בקרוב לאחר שנכנסה להקפאה זמנית, הנה מדריך לבחירת שעון שיתאים בדיוק למה שאתם מחפשים (סטייל, men)

השעון שמתאים לך בדיוק (צילום: rawpixel.com)

מה אנחנו יודעים על שעונים חוץ מהעובדה שגם כשהם מקולקלים עדיין הם צודקים פעמיים ביום? לא הרבה. לקראת עונת החתונות שתתחדש בקרוב לאחר שנכנסה להקפאה זמנית, הנה מדריך לבחירת שעון שיתאים לכם בדיוק. כי שעון הוא אחד מהתכשיטים היחידים שהגבר החרדי מתגנדר בהם, אז שלא יהיה מושלם?

המוטו שלנו: מחיר הוא לא חזות הכל בקניית שעון. עליכם לבדוק את איכות כל המרכיבים ולא רק את איכות המנגנון והמותג.

זכוכית

אותה שלמות צריכה להישמר לאורך זמן, ובשביל שזה יקרה עליכם לבחור שעון עם זכוכית שקופה שתהיה עמידה מפני שברים, שפשופים, ושריטות.

אם אתם מחפשים את האופציה הזולה יותר, בחרו בשעון מזכוכית העשויה קריסטל מינרל שעמידה בפני שברים, אך פחות מפני שריטות.

במידה ואתם רוצים להשקיע קצת יותר (מומלץ), חפשו שעון מזכוכית העשויה ספיר קריסטל, המגלה עמידות מרשימה מפני שפשופים ושריטות.

רצועה: פלדה, סיליקון או עור?

חלק בלתי מבוטל מהיופי של השעון הוא כמובן הרצועה. ישנם מומחי אופנה שממליצים על רצועת פלדת אל חלד או טיטניום המתאימים במיוחד לאקלים הישראלי. "החומרים האלה מבטיחים כי השעון לא יחליד או ישנה את צבעו במהלך הזמן, ובנוסף לא יהיה עליכם להסיר אותו לפני מגע עם מים".

אם אתם רגילים לעבוד בעבודות פיזיות, מומלץ לבחור שעונים בעלי רצועות מתכת או סיליקון. רצועות עור אמנם ישוו לשעון מראה קלאסי ויוקרתי, אולם העמידות שלהן נמוכה יחסית ויהיה עליכם להחליף אותן אחת לשנה או שנתיים.

במידה ובחרתם כן ללכת על הסטייל הנוטף מרצועות עור עליכם לבדוק את טיבה.

הדרגות העיקריות הן:

- "Full Grain" - העור שנחשב כאיכותי והחזק ביותר.

- "Top Grain" - עור מעובד, אך עדיין נחשב באיכות סבירה.

- "Embossed" - עור מעובד שהדוגמה מוטבעת עליו.

ובכלל, בפעם הבא שמישהו אומר "עור אמיתי", תוכלו להראות לו שיש לכם מושג ושיהיה יותר מדויק במה שיש לו להציע.

גימור

רמת הגימור של השעון חשובה ביותר ועל כן כדאי לבחון אותה בטרם הקניה, ולבדוק אם ישנם חלקי פלסטיק שמחברים בין חלקיו השונים של השעון. אם כן, זהו שעון שתוכלו לקנות גם אצל הרוכלים בתחנת דלק וחבל להוציא עליו סכום גבוה.

עמידה בזמנים

חוץ מסטייל, אל תתעלמו מתפקידו המקורי של השעון: מורה זמן, ולכן בדקו את רמת הדיוק שלו, גם אם הוא מזייף רק בקצת, עדיין - השניות האלה יצטברו לזמן רב שייגזל מכם.

ושיהיה בשעה טובה.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר