להצליח לאפר את העיניים בצללית שלא מטילה צל

פרק נוסף בתורת האיפור: צלליות עיניים. יש להן יכולת מדהימה להבליט את עינייך ולשפר את המראה הכללי; לצללית שנזלה ונמרחה יכולת מרשימה לא פחות להרוס את המראה הכללי ולהפוך כל איפור למרושל. טיפ: לאיכות הצללית יש הרבה פחות השפעה מאשר אופן מריחת הצללית על העפעף

דינה פלר | כיכר השבת |
השבת תוכלי להתאפר באופן מושלם

הנחה נכונה של הצללית היא אומנם לא עניין מסובך, אך גם לא פשוט כל כך. ראשית, מריחה זריזה של צללית בעזרת מכחול היא דרך קלה ומקובלת לאפר את העיניים, אבל זו דרך שלא מבטיחה תוצאות לאורך זמן. אם חשוב לך לשמור על שכבה יפה ואחידה של צללית במשך מספר שעות, כדאי לך להשקיע מעט יותר מאמץ בשעת איפור.

המצרכים לאיפור עיניים:

מייק-אפ לא שומני

פודרה

צללית

מסקרה

סדר הפעולות להנחה מושלמת של צלליות:

מורחים שכבה דקה מאוד של מייק-אפ על העפעפיים. אם לא עשית את זה אף פעם לפני כן, תצטרכי להתאמן קצת. חשוב שהשכבה תהיה דקה מאוד ואחידה. שכבה עבה מדי רק תחמיר את בעיית נזילת הצלליות. חשוב גם ששכבת המייק-אפ תהיה זהה בשתי העיניים.

מעל שכבת המייק-אפ הדקה מפזרים שכבה דקה של פודרה. לא שמים פודרה על העיניים בעזרת הידיים! משתמשים אך ורק במכחול המיועד לאיפור עיניים. הפודרה אמורה להיות בהירה ושקופה. תעצמו אצת העיניים כדי למנוע כניסת הפודרה לעין.

לאחר הכנת התשתית מתחילים לעבוד עם הצללית עצמה. חשוב לא למצמץ בעת מריחת הצללית כדי שהצבע לא יצטבר בקיפולי העור.

צללית שומנית היא צללית בעלת פוטנציאל גבוה לנזילה בסוף הערב. בארץ צלליות שומניות וצלליות בצורת ג'ל פחות נפוצות בגלל האקלים החם, אך אלה שכן נמצאות בשוק אכן פופולאריות מאוד בזכות איכותן הגבוה. על מנת למנוע מהצללית לנזול, ניתן להשתמש בפודרה השקופה גם מעל שכבת הצללית. שכבת הפודרה חייבת להיות כמובן דקה מאוד.

צללית בלי מסקרה מאבדת מעוצמתה, אך מסקרה ועיפרון עיניים בשילוב צבע חזק מדי של הצללית עלולים להפוך את האיפור לגס וצעקני מדי. ככל שהצללית בולטת יותר, כך חייבים להפחית במינון המסקרה והאייליינר.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

Mame לאישה הדתית