חגיגה בחופש: מגוון ארוחות צהריים עם הוד לבן

עם 'הוד לבן' אפשר ליהנות מארוחות קייציות וכייפיות שילדים (ומבוגרים...) אוהבים: שניצלים, קציצות, פסטרמות ונקניקיות. כל מוצרי הוד לבן עשויים מבשר הודו משובח שמומלץ על ידי תזונאיות ובכשרות המהודרת של בד"צ מהדרין -הרב רובין (אוכל, שיווקי)

ארוחות צהריים לילדים ומבוגרים. אילוסטרציה (שאטרסטוק)

כך תיהנו מארוחות משפחתיות חמות, מפנקות וקלות להכנה:

חממו בתנור שניצל דק ענק של 'הוד לבן', הכינו תוספת קלה כמו אורז, פתיתים או פסטה, חתכו סלט ירקות טרי, הוסיפו חמוצים אהובים וקבלו ארוחה משפחתית כייפית וטעימה.

בשלו תפוחי אדמה ובטטות ומעכו אותם לפירה, חממו שניצל ביתי מעודן, חתכו ירקות חיים ותבלו ברוטב אלף האיים והנה לכם ארוחה משפחתית הכי חמה שיש.

את חטיפי המיני שניצל תוכלו לחמם בתנור או במחבת. במקביל הכניסו לתנור מגוון עשיר של ירקות חתוכים לרצועות דקות בתיבול של שמן זית ומלח, ולאחר חצי שעה תוכלו להגיש אנטיפסטי צבעוני וחם לצד שניצל טעים וקריספי לקול מצהלות הילדים.

אין כמו חום ואהבה של אמא ואין כמו רוטב הקציצות המסורתי מבית אמא. חממי את הקציצות של "הוד לבן" ברוטב עגבניות טעים וביתי, הוסיפי ליד קוסקוס מקמח לבן או מלא, ותקבלי ארוחה בשרית ומעלת ניחוחות שיזמינו את כוווולם אל השולחן.

כך תיהנו מפיקניק ומארוחות קלות מחוץ לבית:

השתמשו בפסטרמות ממגוון הטעמים של 'הוד לבן' והתחילו להתפנק ולפנק את היקרים לכם בסנדוויץ' בשרי מושקע. כל מה שאתם צריכים כדי להכין את הארוחה הקלילה הזו, זה לחם מסוג האהוב עליכם, ממרח טעים כמו חומוס או טחינה, פסטרמה של הוד לבן ותוספת של ירקות טריים וחמוצים – כך מובטח שתהיו שבעים ומרוצים!

הפסטרמות של הוד לבן מוצעות במגוון עשיר של טעמים: פסטרמה ברביקיו, פסטרמה מקסיקנית, נקניק סלמי, פסטרמה בדבש טהור, פסטרמה מעושנת ופסטרמה על גחלים.

במנגל קייצי השתמשו בנקניקיות המעולות של "הוד לבן". תוכלו לצלות אותן ישירות על הרשת ולאכול אותן כמות שהן, או בתוך פיתה עם חומוס או קטשופ בתוספת חמוצים אהובים. כך תקבלו ארוחה משביעה שמקובלת על כל בני המשפחה, כולל הצעירים שבחבורה.

כל מוצרי הוד לבן עשוים ללא חומרים משמרים, ללא תוספת מונוסודיום גלוטמט מוצרים והם דלי כולסטרול.

בימים אלו מבצע הקיץ בעיצומו: קונים 2 ממוצרי 'הוד לבן', מתקשרים לתיבת הטלאול של המבצע שמספרה 03-9411404, ונכנסים להגרלת ענק על עשרות מוצרי חשמל במתנה: מקרר, מקפיאים, מיקסרים, מעבדי מזון, תנורים, מכונות כביסה, שואבי אבק, מייבשי כביסה, מכונות קפה ועוד!

בהשגחה המהודרת של הרב רובין.

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר