קוקה-קולה: מהלך חדש וייחודי הפונה אל המגזר

חברת קוקה-קולה ישראל משיקה קמפיין רחב היקף שמעצים את החיבור לרגעים היפים והמרגשים בחיים: קוקה-קולה – הטעם האמיתי. הקמפיין מלווה את השפה החדשה של קוקה-קולה, המדגישה את הקשר בין הרגעים הייחודיים של כל אחד לבין הטעם האמיתי של קוקה-קולה (אוכל)

קוקה קולה בקמפיין חדש. אילוסטרציה (צילום: Yaakov Naumi/Flash90)

קוקה-קולה ישראל יוצאת במהלך חדש וייחודי הפונה אל הקהל החרדי ומתמקד ברגעים הקטנים והגדולים של החיים, תחת הקונספט: 'קוקה-קולה – הטעם האמיתי'.

הקמפיין החדש של קוקה-קולה יוצר חיבור בין רגעים שונים בחיים לבין קוקה-קולה – הטעם האמיתי שמשלים ומשדרג אותם.

בבסיס המהלך עומדת העובדה כי החיים שלנו מורכבים מפסיפס של רגעים שמחברים אותנו זה לזה. הקמפיין מלווה את השפה החדשה של קוקה-קולה, המדגישה את הקשר בין הרגעים הייחודיים של כל אחד לבין הטעם האמיתי של קוקה-קולה.

כולנו חווים רגעים משותפים עם המשפחה, רגעים של מפגש ספונטני בסתם יום של חול, רגעים של הנאה עם חברים, רגעים של שמחות קטנות וגדולות, רגעים של שלווה שמשאירים בנו טעם של עוד.

ברגעים האלו, לכל אדם יש את הסיפור הפרטי שלו והתחושות המציפות דווקא אותו. לכל רגע כזה ישנה משמעות, וקוקה-קולה הינו חלק בלתי נפרד ממנו, הוא משלים אותו ומעניק לו את הטעם האמיתי.

קוקה קולה. צילום: יחצ

"הטעם האמיתי" מחליף את הסלוגן הקודם של המותג- "לא דומה לא כמעט קוקה-קולה". שליווה את מהלכי המותג בשנים הקודמות, ומיצב אותו כחלק בלתי נפרד מאירועים כמו שבתות, חגים ושמחות.

שלי שמיר- קינן סמנכ"ל שיווק קוקה-קולה ישראל: "אנחנו נרגשים להשיק שפה חדשה למותג האהוב קוקה-קולה. הקמפיין פוגש כל אחד מאיתנו ברגעים מלאי רגש שהם חלק מהווי החיים שלנו. הווי משפחתי, חברתי ואפילו אישי. אנחנו מזמינים את הצרכנים להתחבר, להתרגש וליהנות ברגעים קטנים וגדולים מהטעם האמיתי של המותג."

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר