באנו לעזור

2 אלטרנטיבות זמינות לספירלייזר שיהפכו ירקות לפסטה

אחד הטרנדים החמים במטבח זה קיצוץ ירקות בספירלייזר כך שהם הופכים ל"פסטה" עשירה בסיבים תזונתיים, ויטמינים ומינרלים. אך מה עושים אם אין לנו את הכלי הנחשק? הנה 2 חלופות שיעשו את העבודה + מתכון לזודלס (מתכונים, אוכל)

כיכר אוכל | כיכר השבת |

ספירלייזר וזודלס הן שתי מילים שכל חובב מטבח מתחיל חייב להכיר. "זודלס" מגיעה מצירוף של זוקיני ונודלס. כלומר, פסטה שעשויה מזוקיני וסוגרת לכם ארוחת מופת בריאה וטעימה בכל שעה ביום.

זוקיני הוא קישוא בקליפה ירוקה כהה שעשיר בכלורופיל, מנקה רעלים ממערכת הדם והכבד ומחזק את המערכת החיסונית. בניגוד לקישוא הבהיר, את הזוקיני ניתן לאכול חי ובדיוק לשם כך הומצא הספירלייזר - מכשיר לחיתוך ירקות בצורת ספירלה דקה.

אך מה עושים אם אין ברשותנו את מכשיר הקסם? אל ייאוש. כל מה שאתם צריכים זה קולפן ירקות פשוט או קולפן ג'וליאן (זהה לקולפן הרגיל, אך יש לו שורה של שיניים קטנות) - ולעבודה.

זודלס קר

מרכיבים:

מיץ וגרידת קליפה מלימון אחד

1/2 כפית חרדל דיז'ון

1/2 כפית אבקת שום

1/3 כוס שמן זית

מלח ופלפל שחור

3 זוקיני בינוניים

צרור צנוניות, פרוסות דק

1 כף תימין טרי קצוץ

אופן ההכנה:

1. הכנת הרוטב: בקערה קטנה, מערבבים את גרידת ומיץ הלימון, החרדל ואבקת השום. מוסיפים את שמן הזית, מערבבים ומתבלים במלח ופלפל שחור.

2. מקלפים את הזוקיני בעזרת הקולפן לרצועות ארוכות סביב הירק, בצורת ספירלה, ומערבבים אותם בקערה יחד עם הצנוניות. יוצקים מעל את הרוטב, מערבבים היטב, מפזרים מעל תימין טרי ומגישים מיד.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר