המכשיר שישמור על כרית השינה שלך קרה

פיתוח חדש ישמור על הכרית שלכם קרה כל הלילה ובכך ישפר את איכות השינה שלכם באופן ניכר. המכשיר משלב בין משטח לכרית ובין מכשיר חיצוני שמנטר את השינה שלכם (טכנולוגיה)

בני סולומון | כיכר השבת |
(צילום: MOONA)

קמפיין מימון המונים חדש שעלה בשבוע שעבר, מתיימר לשפר את איכות השינה שלכם באמצעות מערכת שינה חכמה הפועלת באמצעות משטח קירור לכרית, אפליקציה ומכשיר פיזי שיש למקם ליד המיטה. הרעיון הוא שמירה על הכרית קרה זאת על פי מחקרים רפואיים. הטכנולוגיה שפותחה על ידי חברת Moona תתאים עבורכם באופן אוטומטי את הטמפרטורה של הכרית בדיוק לזו שהגוף שלכם צריך ולאורך כל הלילה.

המפתחים מסתמכים על מחקרים לפיהם על מנת להירדם טמפרטורת הגוף צריכה לרדת, ושמירה על טמפרטורה קרירה ויציבה היא המתכון לשינה רציפה ואיכותית. הטכנולוגיה של Moona לומדת את דפוסי השינה של המשתמש כדי לווסת את הטמפרטורה של הראש והצוואר שלו. המערכת עצמה מבוססת על מים שיש למלא מדי שלושה חודשים, ובחברה מבטיחים שתהליך החימום והקירור הוא לא קיצוני ומורגש, אלא הכי טבעי שיש. כשיגיע הזמן להתעורר תורגש עלייה קלה בטמפרטורה כדי שהיקיצה תהיה באופן עדין וטבעי.

לא מדובר בכרית בפני עצמה, אלא בערכה שניתן להתאים לכל כרית בהתאם להעדפותיכם. המשטח עצמו עשוי מחומר רך שיש להכניס אל תוך הציפית, וניתן להסיר אותו בכל רגע נתון ואפילו לכבס אותו. בתוכו מצוי חיישן שינה המאפשר לבצע מעקב וניטור אחר דפוסי השינה של המשתמש, וכל המידע נאגר אל תוך האפליקציה הנלווית. המכשיר הפיזי שמזרים את המים עוקב גם אחר רמת האור, הלחות והטמפרטורה בחדר.

הקמפיין, שעלה לאוויר ביום רביעי האחרון, הספיק לגייס נכון לכתיבת שורות אלה כמעט מאה אלף דולר, וסכום היעד שלו עומד על 50,000 דולר (מדובר בקמפיין “הכל או כלום”). בהתחשב בכך שנותר עוד חודש וחצי לסיומו, אפשר להניח שאם הוא ישמור על הקצב הנוכחי הוא יגיע למספרים גבוהים מאד. מהירי ההחלטה שיחליטו לתמוך בקמפיין יוכלו לרכוש את הערכה תמורת 258 דולר (914 ש”ח) כולל משלוח לישראל

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר