בתוך פחות משנה

השף הבכיר שנכנס בחרדים סוגר עוד מסעדה

אחרי שתקף את המגזר החרדי והביע צער על כך ש"כספי הולך לדוסים שלא עובדים", השף הפופולרי יונתן רושפלד סוגר מסעדה לא כשרה שפתח לפני פחות משנה. "העלויות התפעוליות הן גבוהות" נאמר בהודעתו של רושפלד (חדשות האוכל)

ג'ודי לוין גרוס | כיכר השבת |
יונתן רושפלד (צילום: ירון ברנר, ynet)

השף יונתן רושפלד נחשב לאחד השפים המובילים בישראל, הוא כיכב בתוכניות ריאליטי, ניהל מסעדות יוקרה והפך לכוכב של ממש בתחום הבישול. בשנים האחרונות ידעה הקריירה של רושפלד עליות ומורדות רבות, כשמסעדות בבעלותו נסגרו בזו אחר זו. בשיאה של אותה תקופה, התראיין רושפלד ל"ידיעות אחרונות" ותקף את המגזר החרדי, כשהוא מצהיר כי "מייסר אותי שכבן אדם עם חמישה ילדים, את רוב הכסף שלי אני לא מעביר אליהם אלא לדוסים".

כעת, מדווחים מדורי האוכל בעיתונות הכללית על כישלון נוסף של רושפלד, וסגירת מסעדה צעירה ולא כשרה שפתח רק בתחילת השנה הלועזית הנוכחית, בשם "ג'ונתן פוד קלאב". בחודש מרץ האחרון דווח כי רושפלד החליט גם לעזוב את תכנית הריאליטי הטלוויזיונית הפופולרית "מאסטר שף", בה כיכב לאורך שבע עונות. בסיקור סגירת המסעדה של רושפלד באתר "וואלה! אוכל" נאמר כי השף הפופולרי עובר "תקופה לא פשוטה".

בהודעה על סגירת המסעדה הנוכחית שלו, אמר רושפלד: "מאוד אהבתי לבשל בחלל שלי עבור מי שבא לסעוד ולהתנסות יחד איתי בשילובי טעמים מעניינים. אבל טעמים זה לא מספיק והעלויות התפעוליות הן גבוהות ליצירת אוכל שכזה".

רושפלד ב"מסאטר שף", ארכיון (צילום מסך מתוך 'קשת')

בראיון המדובר שהעניק ל"ידיעות אחרונות" לפני מספר חודשים אמר רושפלד: "מה שמפריע לי באמת זה שהגבולות שלנו סגורים על ידי הדתיים. אתה לא יכול להביא לפה כלום היום - לא פרושוטו ולא עוד הרבה מאוד דברים. ויש תכתיבים שמחייבים אותי להעביר את הכסף שלי לאנשים שלא עובדים. מייסר אותי שכבן אדם עם חמישה ילדים, את רוב הכסף שלי אני לא מעביר אליהם אלא לדוסים".

עוד טען אז: "מי שאוכל כשר - ואנחנו מאוד כיבדנו את זה ב'מאסטר שף', אגב - אני הכי ארצה להגיע אליו ולהגיד לו: הנה, יש לך אפשרות לאכול יותר טוב. אבל זה לא יכול להיות חד־צדדי. מה, אני אבוא אליו והוא לא יבוא אליי? בוא תבקר גם אצלי. אל תאכל, רק תבקר. עם כבוד. בסוף מה שפוגע בי זה שאני מרגיש שהצד השני לא מכבד אותי כמו שאני מכבד אותו".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר