בירת חורף

מתכרבלים עם כוס תה? נסו את הבירה הכתומה

החורף גורם לכם להתכרבל עם כוס תה חם? אולי כדאי שתחליפו את התה בבירת חורף כתומה... המשקה הקייצי יוצא מגדרו כדי להוכיח שהוא משקה של שנה שלימה (לחיים!)

(צילום: שאטרסטוק)

תמונה של כוס בירה צוננת ומזיעה נתפסת כמעט תמיד כתמונת קיץ, החום שמשתלט על כל הגוף יעבור בשתיית חצי ליטר מהמשקה האהוב. אז נכון, הקיץ הוא בעל הבית הכמעט מוחלט של הבירות הקלילות, אבל עכשיו, כשהחורף כבר הצהיר בבירור כי הוא הולך להישאר איתנו לפחות בתקופה הקרובה אנחנו ממליצים לכם לפנות מהמקרר את בירות הקיץ ולקדם בברכה את בירות החורף שיגרמו לכם להתנסות בבירות שישברו את השגרה.

ברחבי העולם מתגברת המגמה של בירות בוטיק שמצליחות לקבץ סביבן מאות אלפי חובבי בירה מושבעים, מגמה זו לא נעלמה מעיניהן העסקיות של מבשלות הבירה הגדולות בעולם שמצידן פצחו בייצור גרסאות מעניינות למשקה האהוב.

המובילה בתחום היא ארצות הברית. בערים כמו בוסטון, ניו יורק או דנבר, תמצאו תעשייה משגשגת גדולה ומבטיחה של בירות בוטיק, שאת רובן לא נזכה לטעום אלא אם כן נרחיק עד שם אבל יש יוצאות מן הכלל כמו ה-Blue Moon Harvest Pumpkin Ale.

ה"בלו מון" היא בירה מיוחדת שתובלה בין היתר בדלעת, כן דלעת... מה שמסביר את צבעה הכתום שמשווה לה מראה מאוד ייחודי ומעניין. הבירה אמנם אינה קלילה לשתייה כמו הבירות המסורתיות, אבל גם החורף זה לא הדבר הכי קל בעולם, בקיצור אם אתם אוהבים חורף בירות ודברים חדשים נסו אותה.

12 שקלים יזכו אתכם בבקבוק של 335 מ"ל ובו משקה בירה כתום עם 5.7 % אלכוהול.

חורף בריא.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר