בשעה טובה

רוצים שעון? שלמו עשרות אלפי שקלים וחכו שנים

חברת היוקרה השוויצרית השיקה שעון מיוחד שבשביל לקבל אותו תיאלצו להיפרד מעשרות אלפי שקלים ולהיכנס לרשימת המתנה ארוכה (Men)

(צילום: רולקס)

שעון בעיקרון אמור להיות כלי שיעזור לנו לדעת מה השעה, אבל הוא כבר מזמן הפך לתכשיט שבין היתר מאפשר לדעת מה השעה. חברת רולקס שהבינה כמו חברות שעונים רבות את העניין הזה, מוכרת את מוצריה בעשרות ובמאות אלפי שקלים, די להציץ בחלון הראווה של החנות כדי להבין שגם אם תקבלו הנחה של 50% עדיין תצטרכו לשים עבור שעון חדש של החברה את המשכורות של החודשים הקרובים. עם זאת, ישנם אנשים רבים ברחבי העולם שנמנים על מועדון הלקוחות היוקרתי של חברת השעונים הזאת.

החברה השוויצרית שכבר פועלת 100 שנה והצליחה למתג עצמה כחברת העל של שעוני היד, השיקה גרסה חדשה לדגם Oyster Perpetual Cosmograph Daytona – דבר שלא נעשה כבר המון שנים – בחברה הניחו שהדגם החדש יזכה לפופולאריות רבה כמו קודמיו בסדרה, ומספיק נחשק בשביל למלא בקלות את רשימות ההמתנה עבורו ברחבי העולם. בהצגה הראשונה של השעון שנערכה בבאזל נכתב "השעון שכולנו חיכינו לו".

בחברה פירטו כי התוספת המעודכנת כללה הפעם לוח בצבע שחור, העשוי מחומר ה-Cerachrom שפותח בחברה, חומר שעמיד בפני שריטות, חלודה ודהייה. מה שיצר שעון עם מראה וינטג' אבל עם רכיבים מהמאה ה-21. מחיר השעון עומד על 12,400 דולר.

אם אתם אהבתם את מה שקראתם עד כאן וכבר הוצאתם את כרטיס האשראי בכדי לבצע הזמנה אתם הולכים להתקל בבעיה, החברה לא ייצרה מספיק שעונים בשביל לעמוד בביקוש הראשוני. ובשביל לייצר שעונים נוספים ייקח לה לא מעט זמן.

ה"ניו יורק טיימס" שבדק את העניין והיטיב לתאר את זה כך: "תחשבו על אייפון חדש, שלא משנה מתי נעמדתם בתור, לא תוכלו לקנות לעולם; על 400 אלף הזמנות של מכונית טסלה 3 אבל עם ייצור של כמה מאות בלבד".

חברת רולקס לא מוכנה לחשוף כמה שעונים חדשים מוכנים למכירה, או כמה יהיו זמינים בסך הכל. אפילו תאריך השחרור הרשמי של השעון הוא בגדר תעלומה. כך נאלצים המפיצים הבלעדיים להתמודד עם גל אדיר של פניות, מתוכם הם נאלצים לבחור את הלקוחות הקרובים ביותר ללבם, לאו דווקא העשירים ביותר, שיזכו להניח את ידם על התכשיט או יותר נכון את התכשיט על ידם.

אתם לא נמצאים ברשימה המועשרת והמאושרת? על פי הדיווחים, תאלצו להמתין שנתיים במקרה הטוב ועד חמש שנים במקרה הטוב פחות.

תציצו בשעון מידי פעם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר