"והייתם נקיים"

הרב מוטה פרנק: גנבו את כספי החתונה של הבן שלי

המשפיע הברסלבאי המפורסם הרב מרדכי פרנק הודיע לקהל תלמידיו ומקורביו כי כל תכולת הכספת באולם בו התחתן בנו לאחרונה - נעלמה. "תבטלו את הצ'קים, תבדקו", הוא מבקש מהאורחים (חרדים)

נחמן שטרנהרץ | כיכר השבת |
תחינתו של הרב פרנק. האזינו (תמונה ראשית, צילום: JDN, באדיבות "משפחה")

לפני כשבועיים וחצי התקיימה שמחת חתונת בן המשפיע הרה"צ רבי מרדכי (מוטה) פרנק. בסיום החתונה, כשכל האורחים עזבו את האולם התברר כי הכספת עם מאות המעטפות של מתנות המשתתפים נגנבה.

בהודעה שכתב הרב פרנק למקורביו הוא מספר על שאירע: "חבריא קדישא, בכדי לקיים 'והייתם נקיים': לצערנו, כל התכולה שהיתה בתוך הכספות של החתונה של הבן שלנו יוסי נעלמה. ניסינו להגיע לחקר האמת לאן זה נעלם ובאמצעות מי, ולא הצלח".

הרב פרנק פונה למשתתפי החתונה: "אם יש מישהו מהחברים שהכניס בכספת צ'ק מתנה לחתן ולכלה, שיואיל נא בטובו לבטל את הצ'ק, וגם לבדוק אם כבר פדו את הצ'ק, וכך אולי נוכל לעלות על העקבות של מי שלקח את זה. ואיתכם הסליחה".

שמחת החתונה לפני כשבועיים (צילום: אומן שלום, שובו בנים אינטרנשיונל)

כזכור, במעמד החופה כובד הרב אליעזר ברלנד, מנהיג קהילת 'שובו בנים', בסידור חופה וקידושין. עוד השתתפו בחופה ובחתונה, גדולי הרבנים מברסלב ובראשם הרבנים החשובים, הרב ניסן דוד קיוואק, הרה"ג ר' משה ברנדסופר, הרב שמעון שפירא והרב אליהו סוכות.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר