תעלומה

האם הרכב שיוצר על ידי טויוטה וBMW ייחשף עוד השנה?

הרכב שיוצר בשיתוף פעולה של שתי החברות הצליח לעורר הרבה גלים בעולם בקרב חובבי הרכבים שבטוחים שבתערוכת הרכב הענקית של השנה יוצג הרכב לראשונה. מה חושבים על זה בטויוטה? (רכב)

ה "סופרה" או בעצם שם אחר? (צילום: יצרן)

בשנת 2014 הציגה טויוטה את דגם הקונספט המטריף שלה שנקרא FT-1, בתערוכת הרכבים השנתית בדטרויט. מאז עלו אינספור השערות ודיבורים על המכונית היוקרתית שפותחה בשיתוף פעולה של טויוטה היפנית וענקית רכבי היוקרה הגרמנית BMW.

מאז ועד היום ניתן היה לחזות בדגמי ניסוי שונים ששוטטו להם בכבישים ברחבי העולם וכל מראה כזה העלה את רמת הציפיות מהמכונית שכולם חיכו שתוצג באופן רשמי על ידי שתי החברות.

אך ההערכות היו שהמכונית תוצג כמה שנים לאחר התערוכה ב-2014 כך שאיש לא התאכזב מכך שהיא לא הוצגה בתערוכות של שנות 2015-16.

כעת, לקראת פתיחת תערוכת דטרויט בחודש ינואר הקרוב, עולות שמועות לפיהן כבר בתערוכה הקרובה יציגו החברות את הרכב לו כולם ציפו ואף יש אנשים שמהמרים על כך.

בפנים הוא לא פחות יפה

תערוכת דטרויט נחשבת לגדולה מכולן ולכן המחשבה על דטרויט כמקום בו ייחשפו החברות את הרכב המדובר היא מחשבה נכונה אולם מנכ"ל טויוטה וסגן נשיא החברה ג'אק הוליס אמר כי המועד עדיין מוקדם לחשיפתה של המכונית בתצורתה הסדרתית, כשהמועד הריאלי מבחינת טויוטה לחשיפת הדגם יהיה כנראה רק במחצית השנייה של שנת 2019.

לדברי הוליס, העובדה שכולם מדברים על המכונית וקוראים לה "סופרה" איננה אומרת שאכן השם שלה יהיה כזה בסופו של דבר. לדבריו, בחברה טרם החליטו מה יהיה שמה של המכונית.

יש לכם רעיון לשם? החברה היפנית תשמח לעזרתכם.

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר