בעקבות ספר חדש

נשיא ארה"ב טראמפ: "אני לא חכם, אלא גאון - וגאון שפוי"

בעקבות ספר חדש שיצא בארה"ב ובו מוטלת בספק היציבות הנפשית של דונלד טראמפ, בחר הנשיא להגיב וטען כי הוא שפוי: "שני הנכסים העיקריים שלי הם יציבות נפשית ושאני מאוד חכם" (בעולם)

יוסי נכטיגל | כיכר השבת |
נשיא ארה"ב טראמפ (צילום: shutterstock)

ספר חדש, 'אש וזעם', שיוצא לאור בימים אלו בארה"ב ומתעסק בשנתו הראשונה של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ כנשיא המעצמה הגדולה בעולם, בוחר הנשיא להתייחס לטענות שעלו נגדו בספר.

בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב הנשיא טראמפ: "אחרי שהמזימה הרוסית, לאחר שנה של בדיקה מקיפה, התבררה כתרמית מוחלטת של העם האמריקני - הדמוקרטים והפודלים שלהם, כלי התקשורת, צועקים אי שפיות ואינטליגנציה".

"למעשה" הוסיף נשיא ארה"ב: "במהלך כל חיי, שני הנכסים העיקריים שלי הם יציבות נפשית ושאני מאוד חכם. הילרי קלינטון המושחתת שיחקה על הקלפים האלה וכמו שכל אחד יודע, זה עלה באש. הפכתי מאיש עסקים מאוד מצליח לכוכב טלוויזיה גדול ולנשיא ארצות הברית (בניסיון הראשון שלי)".

לדבריו: "אני חושב שזה נחשב לא חכם, אלא גאון - וגאון שפוי".

בין היתר נטען בספר כי בתו היהודייה של הנשיא איוונקה ובעלה ג'ארד קושנר סבורים שסגן הנשיא מייק פנס הוא "טיפש וכנוע, שנשלט על ידי אשתו". אך, קייטי וולש, לשעבר סגנית ראש הסגל בבית הלבן - צוטטה: "פנס לא טיפש".

הסופר מייקל וולף, כתב בספרו: "סגן הנשיא פנס "פיצח כיצד לעבוד תחת נשיא שלא סובל כל סוג של השוואה - התבטלות עצמית קיצונית".

הכתבה הייתה מעניינת?

תוכן שאסור לפספס

0 תגובות

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, לשון הרע ותוכן החורג מגבול הטעם הטוב.

טוען תגובות...
תוכן שאסור לפספס

עכשיו בכותרות
הנקראים ביותר
המדוברים ביותר